Gå til innhold

Hvordan blir det med b4-you volvoen ???

Ranger emnet

bamj

Anbefalte innlegg

Det er faktisk forskjell på "med" og "til" ihverfall på NORSK!!

næmen les da til 1000 kg står det jo hehe sån kan det gå sån som kan skje når man les lit fort =)

jeg tror planen hans var å lette den til 1000kg

jeg tror planen hans var å lette den *TIL* 1000kg

=) =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gikk litt fort der ja, ikke rart jeg reagerer da! når jeg leser feil :) Noen flere som kan forklare meg dette her en gang til.

Nå som dere fikk være så eplekjekke å sette meg på plass må jeg legge til at bilen er grusom :).

Hersker Hans: Du og han kameraten din, Pudding, eller hva han heter? Dere er gæ'lne ass!!! Lasta ned noen filmer av denna grisekjøringa deres, den Peugeot'en og den bmw'en.. Sjuke folk ass! Driver å kjører bmw på bane UTEN tanklokk, så bensinen fosser ut i svingene, ser jo nesten ut som om at halve bensintanken blir tømt i den ene svingen samtidig som blårøyken hvælver ut av hjulbuene bak, hahaha. Fikk latterkick da jeg så det! helt rått! Flere sånne takk!! Stå på, "keep up the good work!" :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det satt hvel en b230 som hvar bora til 2.9 liter den hvar sementfylt hvis jeg ikke husker helt feil =)

Jaja ikke skryt på volumet nå da, det var vel 2.7l, det er da ingenting. notin

Er jo en del filmer med "jesusvolvoen" i aksjon som det sikkert går ann å få fatt i. Skal leite litt rundt jeg..

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en del filmer med "jesusvolvoen" i aksjon som det sikkert går ann å få fatt i. Skal leite litt rundt jeg..

Jeeyyy.... Filmer er bra.... :wave

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja mulig det det der vet jeg ikke med 100% sikerhet men mener jeg leste det på siden hanes at det hvar 2.9 man som sakt det er fult mulig du har rett =)

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hersker Hans: Du og han kameraten din, Pudding, eller hva han heter? Dere er gæ'lne ass!!! Lasta ned noen filmer av denna grisekjøringa deres, den Peugeot'en og den bmw'en.. Sjuke folk ass! Driver å kjører bmw på bane UTEN tanklokk, så bensinen fosser ut i svingene, ser jo nesten ut som om at halve bensintanken blir tømt i den ene svingen samtidig som blårøyken hvælver ut av hjulbuene bak, hahaha. Fikk latterkick da jeg så det! helt rått! Flere sånne takk!! Stå på, "keep up the good work!" :D

Jo takk :), hadde kjørt helt fra Oslo til Trondheim for å være med på det treffet der, trodde jeg hadde tetta lekkasjen, tanklokket var der, men det var rust i røret, hadde liksom ikke lyst til å droppe å kjøre på banen etter å ha kjørt så langt, så vi dro etter litt kjøring å fyllte mere bensin bare :), det fordamper jo ganske fort fra bakken, hadde vært verre hvis det var diesel. Miljøsvin er jeg da, men det har jeg liksom ikke så dårlig samvittighet for. Var noen som sa de så litt gode gnister på et tidligere treff da jeg hadde kjørt høyrehjulet ned til stålet så det gnistra i bensinen. Tar det fyr så hadde jo det vært show da!. Tanken er bytta nå da, så er bilen krasja og retta igjen siden den gang, men den går enda. Tror krasj videoen ligger på siden i signaturen min. Lisjøen video.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider