BGGTX Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Er det noen som har en Fronfanger, grill, spredere, grå forskjerm og H. hovedlykt til GTR så er jeg interessert. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei, lyst på denne altså? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hmmmmm.... Kan tenkes. Skal oppover å se på den torsag. Noen som vet noe om bilen? Eieren sier den er bra men det er gåen girkasse i den oxo. Lekkasje på simmeringene der drivakslene går ut. Høres kjent ut.. Ryker vel på full overhaling. Synes det er litt rart at det kommer ved ca 75000km. Burde vel holde lengere en det de lagerene. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hmmmmm.... Kan tenkes. Skal oppover å se på den torsag. Noen som vet noe om bilen? Eieren sier den er bra men det er gåen girkasse i den oxo. Lekkasje på simmeringene der drivakslene går ut. Høres kjent ut.. Ryker vel på full overhaling. Synes det er litt rart at det kommer ved ca 75000km. Burde vel holde lengere en det de lagerene. Hei. Det er ikke noen bombe at den kassa er gåen. Hvis jeg husker rett, var denne bilen eid av en som drev 1001-watt/Ljudia her i Oslo. Jeg trimma den bilen for han, og den gikk (altfor-) godt. Jeg satte trykket til 1,2 eller noe, men han skrudde det vel opp til godt over 1,8+ Fy faen! å den gikk. Helt rallycross drag. Men det trykket, kombinert med en likeledes kjørestil (rallycross), så er det ikke noen bombe at den er litt sjaber. Sjekk nøye, er det jeg prøver å si. Spess h.skjerm bak. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hehehe frank, finnes det en GTR på østlandet du IKKE har hatt fingra dine i?? :D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hmmmmm.... Kan tenkes. Skal oppover å se på den torsag. Noen som vet noe om bilen? Eieren sier den er bra men det er gåen girkasse i den oxo. Lekkasje på simmeringene der drivakslene går ut. Høres kjent ut.. Ryker vel på full overhaling. Synes det er litt rart at det kommer ved ca 75000km. Burde vel holde lengere en det de lagerene. Hei, ble det noe kjøp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Det ble det vøtt. Men ikke den. Fant en annen fin en til en rimelig penge. Grå den også. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg