Volvo240R Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 og ferari rød er ikke en vanlig rød tett farge!!!!!!lur du gitt......sikkert skikkelig peil på farger duuuu Nei ;) Stod i BILSPORT at den var Ferarri-rød :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Den bilen stod på Gatebil i helga. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Lakk: Ferrari rosso rød 300 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Misforstå meg rett, bilen er rå, men den er så å si en direkte kopi av KRH sin. hadde han beholdt den i gullfarga ville den skilt seg mer ut å høyst sannsynlig fått mer creds. Motor må jeg si var kjedelig, en FT som var trimma, ikke no voldomme greier, men et fløtter seg...men poenget mitt er at hvis han ska bygge en slik "spesiell" 242 så kunne han valgt en mer spennende motor, en 850 motor, s80 t6,...osv osv....det jeg mener å si er at å trimme en FT har blitt gjort før. ikke no vondt i det, men det begynner å bli som cosworth, alle har det. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Misforstå meg rett, bilen er rå, men den er så å si en direkte kopi av KRH sin. hadde han beholdt den i gullfarga ville den skilt seg mer ut å høyst sannsynlig fått mer creds. Motor må jeg si var kjedelig, en FT som var trimma, ikke no voldomme greier, men et fløtter seg...men poenget mitt er at hvis han ska bygge en slik "spesiell" 242 så kunne han valgt en mer spennende motor, en 850 motor, s80 t6,...osv osv....det jeg mener å si er at å trimme en FT har blitt gjort før. ikke no vondt i det, men det begynner å bli som cosworth, alle har det. så var det det med de helvettes pengene igjen da.. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 så var det det med de helvettes pengene igjen da.. :p hva tenker du på? motoren? penger ser ikke ut tilå ha vært et problem, tenker på alt utstyrer i bilen hans. Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 en plass må grensen gå da... men kan godt hende han har gryna.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Misforstå meg rett, bilen er rå, men den er så å si en direkte kopi av KRH sin. hadde han beholdt den i gullfarga ville den skilt seg mer ut å høyst sannsynlig fått mer creds. Motor må jeg si var kjedelig, en FT som var trimma, ikke no voldomme greier, men et fløtter seg...men poenget mitt er at hvis han ska bygge en slik "spesiell" 242 så kunne han valgt en mer spennende motor, en 850 motor, s80 t6,...osv osv....det jeg mener å si er at å trimme en FT har blitt gjort før. ikke no vondt i det, men det begynner å bli som cosworth, alle har det. Er enig i at en FT ikke er verdens mest flashy motor i en 242, men det er jo åpenbart at det er lettere å få en FT til å fungere i en slik bil enn noen av de andre motorene du nevner, og han her har vel tenkt mer på økonomi/funksjon før form. Er det ikke original innmat i motoren? Hvor mye trykk/holdbare hk tåler original innmat i en 230FT? Men enig i at gullpaintjob hadde gitt bilen mer cred, ihvertfall fra meg... Ferrarilakk eller ikke. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er enig i at en FT ikke er verdens mest flashy motor i en 242, men det er jo åpenbart at det er lettere å få en FT til å fungere i en slik bil enn noen av de andre motorene du nevner, og han her har vel tenkt mer på økonomi/funksjon før form. Er det ikke original innmat i motoren? Hvor mye trykk/holdbare hk tåler original innmat i en 230FT? Men enig i at gullpaintjob hadde gitt bilen mer cred, ihvertfall fra meg... Ferrarilakk eller ikke. Har faenmeg ikke fått nr. 11 i horesjappa hos meg :aug: , satser på at det kommer idag, en uke forsinka. Det er ikke noe fasit på hvor mye trykk/ hk en FT-blokk tåler, men med optimalt innsprut etc. er nok 300-350 hk temmelig holdbart. Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hadde gjort seg med turbofemmer eller turbosekser i en 240, samma om det er 242/244/245, det hadde jo gått relativt friskt uansett! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Misforstå meg rett, bilen er rå, men den er så å si en direkte kopi av KRH sin. hadde han beholdt den i gullfarga ville den skilt seg mer ut å høyst sannsynlig fått mer creds. Motor må jeg si var kjedelig, en FT som var trimma, ikke no voldomme greier, men et fløtter seg...men poenget mitt er at hvis han ska bygge en slik "spesiell" 242 så kunne han valgt en mer spennende motor, en 850 motor, s80 t6,...osv osv....det jeg mener å si er at å trimme en FT har blitt gjort før. ikke no vondt i det, men det begynner å bli som cosworth, alle har det. Misforsto deg rett der, og er helt enig med deg...;) Hadde personli likt bilen bedre om han hadde beholdt gull-lakken, og heller bygget en skikkeli motor. En skikkeli FEIT s80 t6 maskin...Det hadde gjort susen..Og sikkert ikkje kostet mer heller... Som den svarte det va bilde av fra våler(med rekke 6)..Likte den bedre... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Har faenmeg ikke fått nr. 11 i horesjappa hos meg :aug: , satser på at det kommer idag, en uke forsinka. Det er ikke noe fasit på hvor mye trykk/ hk en FT-blokk tåler, men med optimalt innsprut etc. er nok 300-350 hk temmelig holdbart. :hvaskjera Du må begynne å abonnere då... sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.