Myrtvedt Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hvordan få best bass i en E34 ? - Har to 12" Basselementer liggende, og funderer på hvordan jeg skal ha kassa. Noen spesiell form? Rundt 30liter pr basser? Siter BMW, Freude am fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Slik : Funker som faen for meg , men så har jeg nedfellbare bakseter... Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrtvedt Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 stemmer, har du flere bilder, så hadde det vært fint. byggd i mdf ? har du batteriet i under baksetet ? evnt vet du hvordan det er å trekke kabler? Siter BMW, Freude am fahren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Det ligger flere bilder på hjemmesiden min , http://www.coaslip.com. Har batteriet underbaksetet ja. Jeg borde hull for å få kabelen igjennom fra baksetet og inn i bagasjerommet hvis jeg ikke husker feil, men så var jeg jævli ivrig på den tiden :) Det er god plass mellom siden på baksetet slik du kommer ut ca der jekken skal henge i bagasjerommet, da er kabelen 110% skjult. Skal du legge signalkabelen litt profft , bør du legge den i taket , det er ikke noe vanskelig,det største problemet er å få den fra undersiden av dashbordet og opp igjennom der som a-stoplen begynner , men det går. Av me a-stolpen (nappes rett av med makt) , legg kablen langs stolpen , skru av handtakene i taket , og ta av listene rundt døra , så klarer du klemme kabelen inn mellom trekket og taket , slik den kommer ut ned C stopen ved hatte hylla og videre derfra ved siden av baksetet og inn i bagasjerommet. Kjører du denne løypa er du derimot "toim" for kabel når du kommer inn i bagasjerommet med en 5 meters kabel, så du må skjøte. Lykke til! Og god helg :D Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg