Gå til innhold

samferdselsdep. foreslår ny bilavgift

Ranger emnet

MortenK

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278342

no vil de ha lavutslippssoner i norske byer, noe eg tror vil si at alle biler med større motor enn 0,99 liter må betale ca 25 kr hver gang de skal inn i et bestemt område. området blir vel ca hele bergen i bergen by, hele oslo i oslo by osv.. genialt triks for å få folk til å kjøre mindre :/

folk vil kjøre like mye, for det de må, mens de heller kjøper f.eks billigere mat og blir feite og lever med hjerteproblemer i 15 år før de dauer av hjerteinfarkt mens de kjører!

korti skal de skjønne at skal utslippene ned, må prisene på bil NED?! fy faen..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe som ikke er avgifter på i norge da..

Prisen på nye biler må ned slik at folk kan kjøpe seg nyere biler da blir det bedre, men det skjønner de ikke angry

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det værste er at "staten" (politi, rettsvesen, regjering osv) ikke forstår hvorfor de mister respekten til folket!? ikke nok med at vi konkurerer i verdenstoppen med dyrest bensin, enda til vi suger opp olje i haugevis, men vi skal altså først betale oss halvt ihjel for å få denne bensinen på tanken, så skal vi betale enda mer avgifter for å i det hele tatt få bruke bensinen!?!?

off tror ikke jeg er gammle karen før jeg kommer meg vekk herfra..bare gifte meg rik først, så er det viva las palmas på meg!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider