oddev Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg har endel fuktighet i bagasjerommet... Noen som har samme problem? Evt. hvor kommer all fukten fra. Ting jeg legger i bagasjen blir formelig talt vått etter en dag ;\ Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Baklytene dune eller pakningen runt lokket men kjøp nye pakninger runt lyktene dine du så håper jeg det ordner seg.. Det gjore det hos meg i allefal.. Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 UR 02 SLO skrev: Baklytene dune eller pakningen runt lokket men kjøp nye pakninger runt lyktene dine du så håper jeg det ordner seg.. Det gjore det hos meg i allefal.. Pakningene rundt lyktene er helt fine. På sidene av bilen, under bakfangeren er det 2 luftehull.. Tror kanskje det er helt umulig? gAh :`\ Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 godt tips for å finne ut hvor den evt lekkasjen er, er å tømme vann fra taket og nedover...slik vil du se hvor det renner inn.... Har du sjekka pakningen rundt hele luka da? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddev Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Excaliburz skrev: godt tips for å finne ut hvor den evt lekkasjen er, er å tømme vann fra taket og nedover...slik vil du se hvor det renner inn.... Har du sjekka pakningen rundt hele luka da? Naah, jeg får ta en titt igjen.. Tror kanskje det kommer inn gjennom hulla til spoileren.. Siter - 05 Toyota Land Cruiser GX - X 06 BMW 320DT- X 98 Audi A4 1,8TQ- X 89 Ford Sierra Sedan 2.0i CL - X 86 Volvo 240GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 d går slanger bak trekkene i siden i bagasje rommet. kansje di lekker eller står feil. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg