Gå til innhold

Video: Hersker Hans Drifter BMW E12 på Rudskogen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Her er Hersker Hans sin første videoproduksjon folkens :D

Multitalent drifter og videoredigerer :D

Bra det for da kan jeg muligens kjøre litt mer fremover også :)

hersker.jpg

Driftfun-HerskerHans-Rudskogen.wmv

(20mb, WMV video, Høyre Lagre Mål som)

Hans ønsker sikkert kommentarer! :D

Begynner med en selv:

Mye artige vinkler, og fet fartsfølelse på den i fangern forran :)

Dette er en genial start :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt angst for videoredigering når jeg satt og installerte premiere, men med litt veiledning fra Tor Morten over telefon, MSN og Skype, så ble det fort morsomt å klippe og jeg kom godt i gang, var litt usikker på om jeg skulle ha mere eller mindre musikk.

Har mere råmateriale fra Lørdag, så jeg må jo prøve å lage en film til :)

Fikk skilter etterhvert og ja, knall det, egentlig fornøyd med bilen, litt småproblemer har det vært, men det må man regne med når det kan virke som om man prøver å drepe den.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg si at dette er en veldig god start! happyhappy

Så til kritikk/tips:

Når det gjelder vinklene var de veldig bra, mye god filming ute å går. Det du må jobbe med er å få kontinuitet i klippene. Det jeg mener er at de er veldig "harde" Du klipper for eks rett fra en bil som kommer i mot, og til takcam av at du kommer ut av en sving. Mye av klipping handler om å enten fullføre bevegelser, eller klippe så bevegelsen har samme "retning" i neste klipp. Når du ser på din kontra pudding sine videoer, ser du hva jeg mener. Du merker ikke at klippene bryter.

Jeg syns det ser meget bra ut så langt. Du unngår mange nybegynnerfeil egentlig. Gleder meg til å se mer fra din kant!

Gratuelerer med skilt og! :D

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra film

Bra kjøring

Bra musikk

Stå på Hans! (du sliter med å venne deg til to hender på rattet du å ser jeg? :D)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske bra film dette..!

Slutta litt brått da, skulle kanskje vært noe lengre?

hvor mange kameraer ble brukt?

Hans har kun ett videokamera. Men ser ut som han stjal noen tips fra FSR reve videoen min, og flytta det febrilsk rundt på bilen :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare ett kamera ja :), skulle liksom teste flest mulig vinkler. Så er det jo bare å jukse det til så det ser ut som at jeg har 10 kameraer :).

Prøver å bruke 2 hender på rattet endel, men det blir liksom litt rotetet når rattet går litt fort føler jeg, må lære meg litt ratteteknikk føler jeg, trenger litt tips. Jeg kjenner på en måte hvor jeg vil ha framhjula, men så er det det å få de dit fortest mulig.

Prøvde å klippe videoen slik at det ser ut som "samme" svingen fra flere kameravinkler på en måte.

Har vært med Pudding å rigga litt kamera på andre biler og mine biler mange ganger nå, har plukket opp litt med tanke på kameravinkler hvertfall, så jeg har en anelse om hvilke vinkler jeg vil ha mere og mindre av. Det er gøy både å rigge kamera, kjøre bil og redigere syns jeg, så det blir vel mere av alt.

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var fra Carburettitreff på Fredag, det småregna hele dagen, så banen var til tider helfuktig og halvfuktig, synd at treffet regnet bort litt, det hadde sikkert kommet mye gromt hvis været hadde holdt, håper de ikke fikk skrekken fra å arrangere flere treff, hyggelig gjeng!

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider