Gå til innhold

hjelp meg med lakk på 323n min!

Ranger emnet

Leo323

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om jeg skal lakke felgene hvite, og de svarte listene rundt bilen, kan noen av dere lage en preview på hvordan det blir? sett en mazdaspeed logo i frontvinduet med hvit bakgrunn og. pluss senke bilen, bilen subber når jeg har 5personer i så er ikke sikker på om jeg skal gjøre det, men greit å se.

skaden på fangern er en dame som kjørte på meg på skolen (og stakk av), har verkstedtime i morra hvor jeg får ny! panserforlenger hadde også gjort seg!

Bassaddicts323.jpg

hvite blinkers og kanskje?

hele bilen i svart med svarte felger eller som den er nå med hvite hadde vært dritkult å se!

nå har jeg ny fanger, som jeg ikke har lakka enda, derfor blir denne tråden avgjørende for om hele bilen blir svart, eller bare fangern hvit og hvite felger.

happy modding!

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ffetttttttttt!!!!!! nice work carude!, ser ut som det blir panserforlenger, hvite blinkers og svarte felger ved neste lønning! lista ligger i et spor, så jeg er litt usikker på hvordan det ser ut bak de. lå å drømte om å kjøpe bredding til felgene i natt, tror jeg gjør det!

tusen takk for hjelp, nå er motivasjonen større for å jobbe på bilen thumpsup

nesten silviafront på den siste jo :D

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ffetttttttttt!!!!!! nice work carude!, ser ut som det blir panserforlenger, hvite blinkers og svarte felger ved neste lønning! lista ligger i et spor, så jeg er litt usikker på hvordan det ser ut bak de. lå å drømte om å kjøpe bredding til felgene i natt, tror jeg gjør det!

tusen takk for hjelp, nå er motivasjonen større for å jobbe på bilen thumpsup

nesten silviafront på den siste jo :D

Lykke til :). Var drit kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider