awt Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Når vi kom fra andre siden av landet for å gå på street meet så må vel folk fra Oslo klare å kjøre i 20 minutt? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 det er litt lenge og vente til August da.. doh Må prøve og få ordnet et før det oxo :naaaws vi har planer om ting lenge før august også. les innleggene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 vi har planer om ting lenge før august også.les innleggene. Jeg gjør det, men syntes det fortsatt er lenge og vente... doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hei gutter!Jeg er i forhandling nå med messeplass parkeringen til Norges varmesse, dette er mitt i grøten. Stay tuned... Hvordan høres 11 eller 18juni ut? Største streetmeet ever? Her har vi værtfall store muligheter. Marius :naaaws Stemmer for 18 juni.. Er nok ikke bare jeg som får lønn den 15.de.. hehe.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Er noen som prøver å få med masse folk på streetmeet til Fredrikstad snart...Veit ikke helt hvor lurt det er å dra dit...Alle dør før vi kommer til oslo igjen :scared hehe Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hei gutter!Jeg er i forhandling nå med messeplass parkeringen til Norges varmesse, dette er mitt i grøten. Stay tuned... Hvordan høres 11 eller 18juni ut? Største streetmeet ever? Her har vi værtfall store muligheter. Marius :naaaws GENNIALT EGON! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ser ut som om de fleste vil ha 18. juni, jo fler jo bedre... 18 juni er knall.. Hvis noen tar kontakt med onkel blå og sier ifra og avtaler + å få godkjennelse av eier av stedet så hadde det hvert kurrant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Brynsenteret har vel plass til en god del biler, men det er kanskje naboer som kan klage. Nede ved den gamle parkeringsplassen ved Fornebu er det enormt med plass. Man må gjennom et par rundkjøringer og ta av på riktige steder, men jeg ville ikke hatt noe imot å sette opp skilt i hver av rundkjøringene. Fornebu: edit: Her er det også sjeldent Politi. Bebyggelsen er et stykke unna, og det er en Statoil-stasjon ved innkjøringa til plassen som har åpent til 23 (de har ikke burgaz, though :() Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Brynsenteret har vel plass til en god del biler, men det er kanskje naboer som kan klage. Nede ved den gamle parkeringsplassen ved Fornebu er det enormt med plass. Man må gjennom et par rundkjøringer og ta av på riktige steder, men jeg ville ikke hatt noe imot å sette opp skilt i hver av rundkjøringene. Fornebu: edit: Her er det også sjeldent Politi. Bebyggelsen er et stykke unna, og det er en Statoil-stasjon ved innkjøringa til plassen som har åpent til 23 (de har ikke burgaz, though :() Uanset hvor bra det er og hvor stedet er. POLITIET KOMMER! De leser her, vi blir bare jaga bort. Eneste muligheten å samle 1000-1500 mennesker på en plass er å organisere det skikkelig. Man fåkke hjemt bort dette på noe sted. Eneste måten å gjøre dette skikkelig på er når vi gjør dette med samarbeid med eks varemessa. Hvis ikke blir det bare klabb og babb som på Metro. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg stemmer for den 18. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Uanset hvor bra det er og hvor stedet er. POLITIET KOMMER! De leser her, vi blir bare jaga bort. Eneste muligheten å samle 1000-1500 mennesker på en plass er å organisere det skikkelig. Man fåkke hjemt bort dette på noe sted. Eneste måten å gjøre dette skikkelig på er når vi gjør dette med samarbeid med eks varemessa. Hvis ikke blir det bare klabb og babb som på Metro. Helt enig! Hvis vi har avtale med varemessa så står vi på privat grunn og politiet har mindre mulighet til å ta seg like store friheter som på metro.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Helt enig! Hvis vi har avtale med varemessa så står vi på privat grunn og politiet har mindre mulighet til å ta seg like store friheter som på metro.. :) Politiet tar seg friheter uansett hva vi gjør og hvor vi er.. doh De bryr seg ikke noe om om vi har fått tillatelse eller ikke.. sånn er de norske lover.. Tragisk men sant :evilspide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Blir det 18. juni så kommer jeg. :D (Så lenge jeg får et kart eller noe. :rolleyes: ) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hva med økern torget ???? noen som har vurdert det ??? der er det stoooooooooooooooor plass og ingen beboelse, nermste hus er vel 2-3 km unna.... og det er ganske sentralt i oslo.. Eneste som er på plassen om kvelden er sikkert noen polakker trailere som skal levere varer dagen etter, men hvem bryr seg om dem??? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hva med økern torget ???? noen som har vurdert det ??? der er det stoooooooooooooooor plass og ingen beboelse, nermste hus er vel 2-3 km unna.... og det er ganske sentralt i oslo.. Eneste som er på plassen om kvelden er sikkert noen polakker trailere som skal levere varer dagen etter, men hvem bryr seg om dem??? Nå ligger bilforumet i forhandlinger om plassen på lillestrøm som nevnt over her.. Tro det blir bra jeg.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg