IkLoma Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor noen har problemer med å kontakte grunneier først jeg.. hadde jeg hatt en stor plass hadde jeg blitt irritert om noen bare hadde kommet og børna men om noen hadde spurt om de kunne komme og ha treff der hadde jeg sagt OK til dette. jeg høres ut som en gammal gubbe for noen men jeg mener en skal respektrere folk også.. er ikke bare dere i denne verden.. bra at noen prøver å organisere meets. om noen absolutt må gjøre MYE ulovlig kan dem vel ta venner og kjente i området og ta litt racing selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 lag en sånn vote sak da, om råde og 1000fryd. så ser vi hvem som vinner.. ta gjerne bilder av de to plassene. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPOWER_320 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor noen har problemer med å kontakte grunneier først jeg.. hadde jeg hatt en stor plass hadde jeg blitt irritert om noen bare hadde kommet og børna men om noen hadde spurt om de kunne komme og ha treff der hadde jeg sagt OK til dette. jeg høres ut som en gammal gubbe for noen men jeg mener en skal respektrere folk også.. er ikke bare dere i denne verden.. bra at noen prøver å organisere meets. om noen absolutt må gjøre MYE ulovlig kan dem vel ta venner og kjente i området og ta litt racing selv. Skjønner hva du mener, men det er ikke lett og få lov og låne plasser og ha streetmeet der... Pga tenk deg at du sa ok til noen da?..... Så kommer det la oss si 100 biler og mange drikker, søpler osv. Hvem gidder og rydde etter 100 biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg skal nok til råde, utsett tusenfryd meetet ;o) Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Kan jo ha to treff. Jeg har ikke sett noe dato får når det eventuelt skal være på tusenfryd. Synes det er kos når det er treff ofte. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Kan jo ha to treff. Jeg har ikke sett noe dato får når det eventuelt skal være på tusenfryd. Synes det er kos når det er treff ofte. dET SYNTES JEG OXO :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPOWER_320 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Kan jo ha to treff. Jeg har ikke sett noe dato får når det eventuelt skal være på tusenfryd. Synes det er kos når det er treff ofte. Det blir i tilfelle 18 juni eller helga etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Det blir i tilfelle 18 juni eller helga etter? Høres ikke dumt ut. Bare det ikke faller på samme dag eller helg så er det greit. Husker i en periode før så var det treff nesten vær helg. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPOWER_320 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Høres ikke dumt ut. Bare det ikke faller på samme dag eller helg så er det greit. Husker i en periode før så var det treff nesten vær helg. vi må gå for ett av treffene! Blir bare tull og ha to treff samme helg.... Vi bare venter og ser hva folk vil... Det er mulig vi får lov til og være på tusenfryd....vi venter på svar. Får vi ikke være på tusenfryd stikker vi alle til råde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Altså, utsett evnt. tusenfryd til en annen gang, råde er tingen nå uansett:p Timet og tilrettelagt :p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 vi må gå for ett av treffene! Blir bare tull og ha to treff samme helg.... Vi bare venter og ser hva folk vil... Det er mulig vi får lov til og være på tusenfryd....vi venter på svar. Får vi ikke være på tusenfryd stikker vi alle til råde. Enig at det er tull å ha to treff samme helg! Mye bedre om vi får alle til å komme et sted! For min del er Tusenfryd mest aktuellt... Liten lyst til å kjøre 1.5 timer for et streetmeet når jeg kan slippe unna med 30 min :) Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPOWER_320 Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Enig at det er tull å ha to treff samme helg! Mye bedre om vi får alle til å komme et sted! For min del er Tusenfryd mest aktuellt... Liten lyst til å kjøre 1.5 timer for et streetmeet når jeg kan slippe unna med 30 min :) Råde er bra det også! det tar vel max 20 min fra tusenfryd.... Men vi venter på svar fra de som eier området på tusenfryd... Får vi plassen er den mye bedre en smart club. så vi får se?? Kanskje det blir tusenfryd en annen helg.... men vi vet ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Enig at det er tull å ha to treff samme helg! Mye bedre om vi får alle til å komme et sted! For min del er Tusenfryd mest aktuellt... Liten lyst til å kjøre 1.5 timer for et streetmeet når jeg kan slippe unna med 30 min :) Ja stakkar deg. Synes virkelig vi skal har treffet på Trusenfryd, slik at speedy her ikke blir helt utslitt av den lange kjøreturen :rolleyes: Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Ja stakkar deg. Synes virkelig vi skal har treffet på Trusenfryd, slik at speedy her ikke blir helt utslitt av den lange kjøreturen :rolleyes: helt enig:) hehe.. kjører turen er jo halve turen, og den er ganske gøy da:) kjørte til larvik på streetmeet sammens med noen kamerater i fjor.. det ble nesten en heldagstur, det var jo kjempe artig notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 avstander er ikke no stress da, blir med til kr.sand og jeg. tar jo bare 8 timer tur-retur. det ekke no stress. morro å kjøre bil jo :D:D:D:D:D :naaaws Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg