viper Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Tror jeg snakker for flere her, når jeg sier at 50% av morroa med streetmeet er kjøreturen i forkant. :cab Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Tror jeg snakker for flere her, når jeg sier at 50% av morroa med streetmeet er kjøreturen i forkant. :cab Så klart har turen til og fra mye og si. Vis man snakker om kolonne med stopp underveis osv. *Mimre* Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPOWER_320 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Bare lurte på om det er mange som skal til råde... Pga det virker som tusenfryd går til H***** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Bare lurte på om det er mange som skal til råde...Pga det virker som tusenfryd går til H***** Er mange helger igjen i løpet av året og før snøen tar oss. Synes det kan være en god plan jeg, er en gjeng i Drammen som vil prøve å dra i gang noe her i Drammens område. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.kodal-racing.com Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Er mange helger igjen i løpet av året og før snøen tar oss. Synes det kan være en god plan jeg, er en gjeng i Drammen som vil prøve å dra i gang noe her i Drammens område. Jeg stemmer for Vestfold :naaaws :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 om man får lov av gårdseier...er det da lov å burne der uten å måtte risikere bøter/miste førerkort? Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiMpLe Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Hva med Ikea Furuseth? burde gå bra der? Var nok av folk på Metro, bare begynte å bli så mye surr på slutten Siter SiMpLe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiMpLe Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tror jeg snakker for flere her, når jeg sier at 50% av morroa med streetmeet er kjøreturen i forkant. :cab enig på den, me av morroa er å komme dit i følge. Gjorde det til Jessheim i fjor. var rimelig rått når man kom en 10 biler i kolonne inn der Siter SiMpLe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Tror jeg snakker for flere her, når jeg sier at 50% av morroa med streetmeet er kjøreturen i forkant. :cab For meg er det 75% av moroa, gjerne med innlagt tur innom gatekjøkken/bensinstasjoner på veien. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Jeg stemmer for Vestfold :naaaws :disco Hø? Vestfold du. Du får komme deg til Drammen vis det blir noe med oss. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Ikea Furuset, Tusenfryd, Drammen, Smart Club Råde... You name it... Jeg er med på det som blir no av... sombrero Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Ikea Furuset, Tusenfryd, Drammen, Smart Club Råde... You name it... Jeg er med på det som blir no av... sombrero Ja enkelt og greit. Beste måten å utrykke seg på hit til. sombrero :naaaws Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jo takk for det :) Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Jo takk for det :) Ikke noe problem. Vi får se hva som dukker opp :naaaws Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPOWER_320 Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Er mange helger igjen i løpet av året og før snøen tar oss. Synes det kan være en god plan jeg, er en gjeng i Drammen som vil prøve å dra i gang noe her i Drammens område. Ja det er mue mulig det blir tusenfryd en helg! Vi sier ifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg