ozzy Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 sorry, men orker ikke lese hele den tråden her...men blir det noe streetmeet i oslo-område snart?!?! burde klare ett før sommerferien begynner synes jeg....er det avtalt noe? Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 sorry, men orker ikke lese hele den tråden her...men blir det noe streetmeet i oslo-område snart?!?! burde klare ett før sommerferien begynner synes jeg....er det avtalt noe? prakteksemplar på hvordan man skal spore av en tråd og genrell latskap. bruk søkefunksjonen på forumet. hvis du ikke finner noe, så starter du en tråd med spørsmålet. og ikke gi opp etter et søk. mange slurver med overskrifter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 prakteksemplar på hvordan man skal spore av en tråd og genrell latskap. bruk søkefunksjonen på forumet. hvis du ikke finner noe, så starter du en tråd med spørsmålet. og ikke gi opp etter et søk. mange slurver med overskrifter. søkefunskjonen suger uansett! finner aldri det jeg prøver å søke etter.. mulig jeg er iq lost, men Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 søkefunskjonen suger uansett! finner aldri det jeg prøver å søke etter.. mulig jeg er iq lost, men det er fordi det blir skrevet så dårlig overskrifter. det går hånd i hånd :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ja, men er ikke like greit å si meg svaret på det jeg spør om a? istedet for å si at jeg er lat, for det vet jeg alt ;) Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 ja, men er ikke like greit å si meg svaret på det jeg spør om a? istedet for å si at jeg er lat, for det vet jeg alt ;) Det neste møtet er uansett i Råde, og det er ikke så langt unna Oslo. Mange folk som skal dit virker det foreløpig som. Søk på "Østfold", "Råde" eller "Smartclub" :p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2005 Sommeren er på hell og ikke ett eneste streetmeet i by'n. Hva skjer? :wonder Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Burde få til et treff snart ja. For min del så venter jeg på deler slik at jeg kan få bilen min ferdig. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2005 Det er dårlig med streetmeet i sommer.. vil på streetmeet så fort som mulig.. men er det mulig å få lagd en ny tråd siden det er snakk om nytt SM her? :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Det er dårlig med streetmeet i sommer.. vil på streetmeet så fort som mulig.. men er det mulig å få lagd en ny tråd siden det er snakk om nytt SM her? :bump Se denne tråden! Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg