dusico Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 pes blir det vel uansett.....?! hva med å leie stripa på gardermoen? koster kanskje litt men.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Det er ikke såmange hus og stuff rundt der, hvertfall ikke som jeg husker. Man må hvertfall gå et stykke for å komme til nærmeste butikk.. 1-2km Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hei. Alle kjører ut på E6, og så stopper vi ved Furuset. Blir en stor fin plass(4 felt i hver retning), og så legger folk merke til oss. Så kan alle som har lyst til å børne, kaste flasker på bakken, og herje bare sette igang. Bøøøørn ! Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Det er ikke såmange hus og stuff rundt der, hvertfall ikke som jeg husker. Man må hvertfall gå et stykke for å komme til nærmeste butikk.. 1-2km Såpass... hmmm... men vi må ha det et sted hvor folk finner frem og er litt kjent.. :) får høre og lese litt i kveld.. se hva folket mener om det.. eller hur?? :naaaws Leie stripa ved Gardermoen er vel kanskje litt drøyt? :) Tror ikke det er så mange som gidder og betale for å komme på street meet.. Da bør man heller ha det et sted hvor det er gratis.. :naaaws enig?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 enig. men hva med hellerudsletta?? gresset på nedsia.... blir ikke mye burnig der men. Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hvor er det? Helsfyr. Før Vålenga tunnellen... 3 min fra her jeg jobber :D Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Går både på hellerudsletta og helsfyr ja.. vet ikke hva som er best jeg :) ...Men hadde fortsatt vært kult og ha det på den andre siden av oslo.. Mot drammen igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 jau. Drammen er vel ganske kurrant når det gjelder avstander fra oslo/tønsberg/kongsberg etc slang ut bilde fra "cc"(cash&carry) i drammen Kurrant? rett ved E18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hei gutter! Jeg er i forhandling nå med messeplass parkeringen til Norges varmesse, dette er mitt i grøten. Stay tuned... Hvordan høres 11 eller 18juni ut? Største streetmeet ever? Her har vi værtfall store muligheter. Marius :naaaws Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 høres bra ut det yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hei gutter!Jeg er i forhandling nå med messeplass parkeringen til Norges varmesse, dette er mitt i grøten. Stay tuned... Hvordan høres 11 eller 18juni ut? Største streetmeet ever? Her har vi værtfall store muligheter. Marius :naaaws 11.!!!! Hvis ikke får dere vel ikke noen bmw gutter på treffet, ikke at dere bryr dere men :P Er bmw dagene på våler ette hva jeg husker da. 18-20 ellerno. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Dette høres kurrant ut... men hadde vært fett om vi hadde fått til noe før det oxo.. :naaaws jeg gleder meg som en unge :) Drammen høres ut som et bra sted det oxo, men det blir litt for langt igjen :) doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Går ikke ann å høre med noen som eier privat parkeringsplass om å få låne til utstilling litt herjing dvs. børning og lignende og også spille musikk uten at noen sier no??!!! Noen må jo kunne hjelpe oss.. :wonder Jeg syns hvertfall ikke det var spessielt kult at det til slutt ble onkel blå som styrte streetmeetet vårt!!! ingen som hadde spurt dem om de ville komme ?? :coplight bare en tanke.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Går ikke ann å høre med noen som eier privat parkeringsplass om å få låne til utstilling litt herjing dvs. børning og lignende og også spille musikk uten at noen sier no??!!! Noen må jo kunne hjelpe oss.. :wonder Jeg syns hvertfall ikke det var spessielt kult at det til slutt ble onkel blå som styrte streetmeetet vårt!!! ingen som hadde spurt dem om de ville komme ?? :coplight bare en tanke.. :rolleyes: hvis det er noen som kjenner noen med en stoooor parkeringsplass, hadde det vært kult om de gadd og spørre, men tviler sterkt doh Tror ikke det var noen som hadde spurt onkel nei.. det var utrolig kjedelig at de kom.. at de ikke finner et sted hvor vi har lov til og herje som vi vil?? doh Vi må gjøre alt vi kan for at vi får oss et sted hvor vi kan så og si gjøre hva vi vil :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 plassen forran varemessa er vel priv. eid vel? da er det jo ikke no problem... går jo ann å høre litt rundt på industriområder og da?! nokk av dem rundtomkring.... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg