Gå til innhold

Nytt street meet snart???

Ranger emnet

EVO6

Anbefalte innlegg

• Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke såmange hus og stuff rundt der, hvertfall ikke som jeg husker. Man må hvertfall gå et stykke for å komme til nærmeste butikk.. 1-2km

Såpass... hmmm... men vi må ha det et sted hvor folk finner frem og er litt kjent.. :) får høre og lese litt i kveld.. se hva folket mener om det.. eller hur?? :naaaws Leie stripa ved Gardermoen er vel kanskje litt drøyt? :)

Tror ikke det er så mange som gidder og betale for å komme på street meet..

Da bør man heller ha det et sted hvor det er gratis.. :naaaws enig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gutter!

Jeg er i forhandling nå med messeplass parkeringen til Norges varmesse, dette er mitt i grøten.

Stay tuned...

Hvordan høres 11 eller 18juni ut? Største streetmeet ever? Her har vi værtfall store muligheter.

Marius :naaaws

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gutter!

Jeg er i forhandling nå med messeplass parkeringen til Norges varmesse, dette er mitt i grøten.

Stay tuned...

Hvordan høres 11 eller 18juni ut? Største streetmeet ever? Her har vi værtfall store muligheter.

Marius :naaaws

11.!!!! Hvis ikke får dere vel ikke noen bmw gutter på treffet, ikke at dere bryr dere men :P

Er bmw dagene på våler ette hva jeg husker da. 18-20 ellerno.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke ann å høre med noen som eier privat parkeringsplass om å få låne til utstilling litt herjing dvs. børning og lignende og også spille musikk uten at noen sier no??!!! Noen må jo kunne hjelpe oss.. :wonder Jeg syns hvertfall ikke det var spessielt kult at det til slutt ble onkel blå som styrte streetmeetet vårt!!! ingen som hadde spurt dem om de ville komme ?? :coplight

bare en tanke.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke ann å høre med noen som eier privat parkeringsplass om å få låne til utstilling litt herjing dvs. børning og lignende og også spille musikk uten at noen sier no??!!! Noen må jo kunne hjelpe oss.. :wonder Jeg syns hvertfall ikke det var spessielt kult at det til slutt ble onkel blå som styrte streetmeetet vårt!!! ingen som hadde spurt dem om de ville komme ?? :coplight

bare en tanke.. :rolleyes:

hvis det er noen som kjenner noen med en stoooor parkeringsplass, hadde det vært kult om de gadd og spørre, men tviler sterkt doh

Tror ikke det var noen som hadde spurt onkel nei.. det var utrolig kjedelig at de kom.. at de ikke finner et sted hvor vi har lov til og herje som vi vil?? doh

Vi må gjøre alt vi kan for at vi får oss et sted hvor vi kan så og si gjøre hva vi vil :naaaws

Lenke til kommentar
Del på andre sider