JensK Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Men ta og sleng innom meet'et i Fredrikstad til lørdagen a folkens.. Jo fler som kommer jo bedre blir det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hei gutter!Jeg er i forhandling nå med messeplass parkeringen til Norges varmesse, dette er mitt i grøten. Stay tuned... Hvordan høres 11 eller 18juni ut? Største streetmeet ever? Her har vi værtfall store muligheter. Marius :naaaws 18juni! da har jeg penger! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 18! Ikke 11. Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 er med på alt jeg Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeR Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Vis det skulle bli noe i Bærum (fornebu eller Rud/Hauger) tror jeg purken er der på ganske kort tid...Bilentusiaster er vel ikke de mest populære Gulskogen er vel litt større en CC i drammen??? Siter *-98 Dodge Durango 5.2 V8 Magnum *-92 Honda Civic EG8 *-88 Honda Civic EC9(Savner den...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Det forrgie treffet var ikke arrangert av oss i bilforumet.net Det tok helt av med rykter og snuten hadde ingen å forholde seg til. Det blir ikke slik på neste treff fordi da er det VI som står bak :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Go Marius Go Marius :wave :respect :disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hei! hvis dere har litt is i magen så kanskje dere får en god nyhet. vi jobber med per dags dato å få til et streetmeet ''under mer ordnet'' forhold, med plass som er godkjent av eier etc. dette er mye bedre en at et hvem som helst medlem blåser i gang et treff uten å tenke på konsikvenser... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Blir det sjangs for noe streetmeet i august? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Admin har et poeng.. Bedre å få til et organisert street meet der flere kommer, enn på et sånn "planlagt" street meet.. Det kommer jo fler på organiserte street meets for da veit de at de ikke vil bli jagd bort.. :cab :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Parkeringsplassen uttafor Norges Varemesse hadde jo vært helt perfekt da. Stort område med plass til masse biler :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Blir det sjangs for noe streetmeet i august? Ja vi har noe stort planlagt for august, info kommer soon :D:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 det er litt lenge og vente til August da.. doh Må prøve og få ordnet et før det oxo :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ja vi har noe stort planlagt for august, info kommer soon :D:D Det er bra, så lenge det ikke er 5-7 august.Ellers kan jeg stille også :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Vis det skulle bli noe i Bærum (fornebu eller Rud/Hauger) tror jeg purken er der på ganske kort tid...Bilentusiaster er vel ikke de mest populære Gulskogen er vel litt større en CC i drammen??? Jo, gulskogen er vel en del større(parkering til 1000 biler), men ikke fullt så sentralt igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg