Gå til innhold

gammel ensom 80..

Ranger emnet

Skidracer

Anbefalte innlegg

Tenkte bare jeg skulle tipse: Det står en ensom, avskiltet lys blå 2dørs audi 80 som dette ute på Sem ved tønsberg uten skilt... Ser ut som den trenger en snill eier. Jeg vet ikke om den venter på restaurering eller døden der den står, men jeg syns det var et trist syn ihvertfall! Noen som vet om den blir reddet/vil redde den?

75_Audi_80_sf-2.jpg

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle tipse: Det står en ensom, avskiltet lys blå 2dørs audi 80 som dette ute på Sem ved tønsberg uten skilt... Ser ut som den trenger en snill eier. Jeg vet ikke om den venter på restaurering eller døden der den står, men jeg syns det var et trist syn ihvertfall! Noen som vet om den blir reddet/vil redde den?

75_Audi_80_sf-2.jpg

hei! skal redde en slik en jeg, 74 mod som står i drammen, artig om noen ville ta denne da...:D

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! skal redde en slik en jeg, 74 mod som står i drammen, artig om noen ville ta denne da...:D

Du får legge ut en prosjekttråd da!

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår