Precious Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Varden - Protesterer mot motorsportsenter Vi har per dags dato ingen tilbud for bilinteresserte her i distriktet, men nå begynner forhåpentligvis planer om et motorsportsenter for alle de som kan dra nytte av en slik mulighet. Tidligere var det en asfalt bane på Geiteryggen Flyplass, men stengt grunnet klager fra naboer. Nå er det bare en liten gokart bane igjen. Ingeniørvesenet har lagt fram planene, og venter innspill fra publikum. Jeg har sendt en mail med mine meninger og kanskje du også for lyst etter å ha lest annonsen over, så er dette mailen til han som skrev artikkelen: eirik.haugen@varden.no Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 lest hele artikklen men skjønner enda ikke hvor den er planlagt :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 skien er ikke lange turen.. jeg kommer når den er klar! :driving Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 morro.. de få som bor der klager på at de blir berørt av dette.. jaja.. hva med de langt flere som blir berørt av at det tilbudet IKKE er tilstede da?? seff ska man jo ta hennsyn til miljø og folk rundt men.. man kan jo ikke avblåse alle framtidige planer pga at 3-5 personer klager!! pluss.. det kommer da ikke å være aktiviteter der 24/7 året rundt vel?? hehe syns dette er en flott ting som kommer til skiens området.. spess nå som jeg selv snart skal tilbake til det området (grøss) håper bare det blir mulig for vanlig folket å kjøre der og.. ikke bare rally,bilcross og andre race biler!! (kan bli åpningen for en street legal i skien og detta ;) hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Det er ment å ligge oppover mot luksefjell, der løveskiold eier en del mål. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 noen som kan fiske fram et kart med kjører rute fra skien til den evt motorsport banen eller?? jeg prøvde å skrape sammen noe, men jeg suger til dette så.. fant ikke luksefjell en gang jeg :) hehe (og jeg vet sånn ca hvor det ligger men.. nei.. fant det ikke..hehe :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 når skal banen bygges? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 når skal banen bygges? Det er avsluttene for klager nå, så blir det behandla av politikerne etter sommerferien. Det siste skritt før bygginga begynner. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg