Henrik Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Kan noen forklare hvor hullet kommer fra ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Æsj, blås i det a... spør dissa nerdsa på vg diskuter greiene...de kommer sikkert med en eller annen formel osv for å forklare deg. Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 Det er lett da .. det er ikke samme vinkel på en grønne og den rød. Hvis du ser på det øverste bildet rute nummer 5 på figuren (nr.6 på rutenettet)fra venstre så er det nederste høyere enn den øverste noe som viser at den bruker mer av plassen på oversida (vinkelene nederst til venstre på en grønne og den røde er ikke like) Tok meg 20 sek å se. EDIT: lære meg forskjell på høyre og venstre Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.d.b. Skrevet Mars 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2003 hahahaha :D faren min drev med den driiiten der, og han fikk den faktisk til.. nå er ikke de nerdene der egentlig noe videre smarte, så de kan vel sikkert holde på i evigheter, men her er cluet: Trekanten har ikke helt rette sider,den overliggende siden er slightly curved. og pga. det vil det oppstå et hull i trekant nr 2. trekant nr 1 er curvet: \_/ mens trekant nr 2 er curvet /-\, da blir det automatisk mer plass i trekant nr 2. ikke noe værre enn det, mer husker jeg ikke. Siter <b>http://www.akutt-galskap.com<b> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 hehe, de er ikke videre smarte nei, de bare putter inn alle formler og teoremer og alt sånn rart som de har hørt om, og lager en ubrukelig smørje som ingen gidder å lese ;) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Skjønner fortsatt ikke noe jeg... :confused: :rolleyes: Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Enda en nøtt til dere smarte!! Hvor langt har fluen fløyet? Et tog starter fra Drammen i retning oslo med en fart på 60kmt. Samtidig starter en flue fra oslo i retning drammen med en fart på 100kmt. Så snart fluen møter toget, snur den og flyr tilbake til oslo. Der snur den igjen og flyr mot toget, møter det og snur igjen osv. Hvor langt har fluen fløyet i alt når toget og fluen til slutt ender i oslo? Vi sier at det er nøyaktig 30km mellom byene. 10,- til han som løser denne uten å jukse selvfølgelig... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattlås Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Toget bruker en halvtime fra Drammen til Oslo, dvs. fluen flyr 50 km... Dæven, jeg burde gått på en høyskole eller noe :D Rask flue, forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Flua møter toget bare en gang og blir klint utover ruta.:) Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Åge Flua møter toget bare en gang og blir klint utover ruta.:) Jepp, den teorien støtter jeg også. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg