Gå til innhold

Hahhahaha, RDL på Dagbladet.no; Hater sure riskokere med aluvinger

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg synes bilen hans er tøff jeg, og går sikkert fint rundt på banen :) Han bare virker litt "breial" :rolleyes:

Kjøreegenskaper.... Golf? Nja, går vel an å få litt kjøreegenskaper.

 

Kommer ikke bygge min til banebruk, men den blir stiv som en stokk for at den ikke skal subbe nedi med Gewinden skrudd i bånn. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen hans er IKKE 4WD, den er FWD.

Og når den tiden kommer at min Golf 1 er ferdig så har jeg sikkert hatt lappen i 5 år allerede...

 

Men jeg må si dere har litt problemer med å ta det litt humoristisk.

Men det betyr jo nå at jeg "må" gjøre det...

 

Men jeg er fortsatt bestemt på at, hvis sjåførene ikke hadde spilt noen rolle, at det hadde gått.

La oss si 170 hk i begge bilene, godt understell, osv. Så veier fortsatt Golfen 400 eller 500 kg. mindre.

 

 

Men jeg har uansett ikke tenkt å ta bilen på bane uansett... blir mer fashion. Det hele var en spøk, egentlig.

 

Et meget bra utsagn med kvalitet på lik linje med det vi var vandt med å høre fra Villhelm :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et meget bra utsagn med kvalitet på lik linje med det vi var vandt med å høre fra Villhelm :hammer

Ta en spøk og get over it....

Og hvem faen er Vilhelm?? :wonder

 

 

babyhmm?

 

Det kommer aldri til å skje uansett..

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett på bane så har Understell og ikke minst sjåfør så og si alt og si, motoreffekten har faktisk ikke så mye å si.

 

Bare se på f.eks Ole Jørgen Svendsen i BMWccn,som kjører en Orginal E30 318is med B&G senkesett, han kjører ifra det meste på banen (Ja jeg har sett filmer av bla Subaru Impreza STI som ble slakta av han)

 

Han kan kjøre, å kombinasjonen av rått understell og gode skills er nøkkelen for banekjøring.

2002mod E46 320 M-Sport2 ESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett på bane så har Understell og ikke minst sjåfør så og si alt og si, motoreffekten har faktisk ikke så mye å si.

 

Top Gear:

The Stig kjører Ford GT40 raskere enn Ferrari 360 Challenge Stradale :)

Skulle tro 360en mørbanka GT40en på banen men det gjorde den faktisk ikke :)

 

Dagens "jeg har sett det på TV og derfor må det stemme" notin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Top Gear:

The Stig kjører Ford GT40 raskere enn Ferrari 360 Challenge Stradale :)

Skulle tro 360en mørbanka GT40en på banen men det gjorde den faktisk ikke :)

 

Dagens "jeg har sett det på TV og derfor må det stemme" notin

 

var det der noe bombe da? GT40 er jo rask. :)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo egentlig, en skikkelig bombe, fordi jeg var ganske sikker på 360ens svinge(bane?)-egenskaper var av en helt annen verden enn GT40ens :)

 

Jeg hadde gjetta det motsatte, 360 er jo Ferraris cruisebil og gatebil, F50en er mere banebil.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår