Gå til innhold

Hahhahaha, RDL på Dagbladet.no; Hater sure riskokere med aluvinger

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er han utestengt?

 

ja. Noe dumt han har gjort. Må vel ta en avgjørelse fra ledelsen om han får komme inn i varmen

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. Noe dumt han har gjort. Må vel ta en avgjørelse fra ledelsen om han får komme inn i varmen

 

 

han fikk vel komme inn i varmen på "prøve" med nicket tape-r. det gikk vel ikke så bra da :rolleyes: my rævslikking skal vel til for at han får komme inn igjenn nå doh

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han fikk vel komme inn i varmen på "prøve" med nicket tape-r. det gikk vel ikke så bra da :rolleyes: my rævslikking skal vel til for at han får komme inn igjenn nå doh

 

Ja.. Litt vel provoserende fyr for min del... Synes rett og slett forumet ble bedre uten han. Mange av trådene ble jo "litt" vel mye OT, når han kom kommentarene sine.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han fikk vel komme inn i varmen på "prøve" med nicket tape-r. det gikk vel ikke så bra da :rolleyes: my rævslikking skal vel til for at han får komme inn igjenn nå doh

 

 

Det var vel i så fall et av de andre Nick'a han hadde på prøve? Han hadde jo over 1000 posts som TAPE-R. Men jeg må si jeg til tider savner ham! Det ble litt mer liv her, selv om han ble slitsom av og til.. En noe dempa utgave hadde vært fint, men det er kanskje for mye å håpe på.....

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Litt vel provoserende fyr for min del... Synes rett og slett forumet ble bedre uten han. Mange av trådene ble jo "litt" vel mye OT, når han kom kommentarene sine.

 

Noen liker han andre ikke. For min del er jeg nøytral. Spiller ingen trille om han er her eller ikke. Er desuten ikke min sak.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår