olehenri Skrevet Oktober 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 la nå folk få gudskyld gjøre hva de vil med bilene sine! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 I kategorien å seile under falskt flagg så skal jeg innrømme at hvis jeg hadde hatt alu-vinge, 5" potte og "evo power" toppstripe i frontruta på Lancern min, og Mr. Leone hadde parkert ved siden av meg med "Monster Evo'n " sin så hadde jeg blitt ganske flau ja. Men for å ha hvitere lys enn orginalt? Nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er vel meninga at det skal lyse bedre.. bonusen får vel være at lyset har et mer "eksklusivt look" Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Her er også en link.... https://www.luminicsbulbs.com/index.php Har ikke prøvd selv da men...Må nevne at billigste frakten koster 15$ Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Er det egentlig lov å kjøre med lilla kjørelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 like lov som du har å kjøre med blå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg vurderer selv 90/100w pærer i kjerra mi til vinteren for å se bedre, men har jo ikke bruk for det andre tider enn sent på høsten og vinteren. I tillegg er det den tiden på året hvor lysene får best kjøling, så det passer jo perfekt. 100w pærer om sommeren virker bortkastet. Og Xenon kan være både blått, gult, lilla osv. Så mine lys med litt gulskjær i tenker jeg at er Xenon. Og da er jeg lykkelig :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Kjøpte slike idag: De bytter jeg ut igjen i morra... Lyset var hvitt nok det, men på regnvåt asfalt så jeg ikke en dritt. Bortkasta penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 har ikke kjøpt enda, men skal en tur på mekonomen snart, så tipper det blir noen pærer derifra... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Vil anbefale JSM sine xenon-pærer til montering i alle slags biler. H1, H3, H4, H7 og H4bixenon (fjern og nærlys). Pærene er tilgjengelige i 6000k, 8000k og 10.000k KELVIN SCALE COLOR DESCRIPTION: 4300K - BRIGHT WHITE (BRIGHTEST) 5000K - INTENSE WHITE 6000K - CRYSTAL WHITE 8000K - CRYSTAL BLUE (RECOMMENDED) 10000K - AQUA BLUE 12000K - BLUE-PURPLE 14000K - PURPLE Og til sammenligning med vanlige halogen-pærer (55w) bruker JSM pærene kun 35w. Ikke noen grunn for å være redd for reflektoren da. De er i tillegg E-merket og er ISO9001 godkjent og blir levert med 1 års garanti fra fabrikken. Kjører selv med H4bixenon og er veldig fornøyd med resultatet. Blir en helt annen kjøreopplevelse når veibanen blir skikkelig opplyst (gir ~300% bedre lys enn vanlige pærer) :pimp Disse koster da et par høvdinger og folk har sikkert forskjellige meninger om hva de heller vil bruke penger på i bil.. :naaaws Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 dette hørtes smart ut, however, vi som bruker et par høvdinger kan like godt kjøpe oss Xennon, skjønner? poenget er vell å ha gode pærer til en grei pris ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 har ikke kjøpt enda, men skal en tur på mekonomen snart, så tipper det blir noen pærer derifra... Anbefaler Osram Silverstar, lyser meget godt! :thumb Valgte disse framfor de "wannabe xenon" pærene til Osram, de lyste faktisk dårligere enn vanlige pærer. Man fikk bare inntrykk av at de lyste bedre pga det blå lyset. Men tøffe å se på da. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Vil anbefale JSM sine xenon-pærer til montering i alle slags biler. H1, H3, H4, H7 og H4bixenon (fjern og nærlys). Pærene er tilgjengelige i 6000k, 8000k og 10.000k Og til sammenligning med vanlige halogen-pærer (55w) bruker JSM pærene kun 35w. Ikke noen grunn for å være redd for reflektoren da. De er i tillegg E-merket og er ISO9001 godkjent og blir levert med 1 års garanti fra fabrikken. Kjører selv med H4bixenon og er veldig fornøyd med resultatet. Blir en helt annen kjøreopplevelse når veibanen blir skikkelig opplyst (gir ~300% bedre lys enn vanlige pærer) :pimp Disse koster da et par høvdinger og folk har sikkert forskjellige meninger om hva de heller vil bruke penger på i bil.. :naaaws Men er disse lovlige? Hvis man ikke har et automatisk høydejusteringssystem på Xenonlysene som justerer lyktene når du f.eks kjører i en dump eller over en fartsdemper, så er det ulovlig etter norsk lov :/ Det er dette som koster penger, og har hørt rykter om at det ikke lønner seg å satse på å betale bøtene for å ikke ha godkjent Xenon heller... :P Men hvor ofte har de slike kontroller? Kan kanskje bli køddent når man skal på EU godkjenning eller noe...veit ikke..? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Anbefaler Osram Silverstar, lyser meget godt! :thumb Valgte disse framfor de "wannabe xenon" pærene til Osram, de lyste faktisk dårligere enn vanlige pærer. Man fikk bare inntrykk av at de lyste bedre pga det blå lyset. Men tøffe å se på da. har du ikke prøvd de? å anbefale noe uten å ha prøvd... jeg veit ikke jeg. hva er pris og hvor kjøper vi de henne? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 har du ikke prøvd de? å anbefale noe uten å ha prøvd... jeg veit ikke jeg. hva er pris og hvor kjøper vi de henne? Jeg har nevnt Osram silverstar ovenfor i tråden her. Det er det jeg hadde før jeg testa disse xenon-greiene. Husker ikke helt prisen, men det var rundt 2-300 på Cd cardic på Jessheim. Syns de pærene var veldig gode, bytter tilbake til de etterpå. Det lyser ikke hvitt, men det lyser godt. Og det er strengt tatt det viktigste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg