stigare Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Lørdag den 4.Juni fra klokka 17:00 arrangeres det street legal på Lillehammer. Det skal visstnok være i industrigata. Vet ikke stort om dette men kanskje dere Lillehammerfolk vet mer om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Hørt om dette selv.. Alle kan stille, uansett bil har jeg hørt.. Tror det kommer til å bli bra! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzukiTS Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 sjekk linken for mer info. http://acclillehammer.no/superweekend/streetlegal.php Siter --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hey... Makan... Bilsport... En dag på Strippen.. Gardermoen 4Juni...!! Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Burde ha bilen i orden da siden dette er veien nedenfor BILTILSYNET på lilleh..... men gøy blir det sikkert :naaaws Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_A4 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hva er Street Meet... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Burde ha bilen i orden da siden dette er veien nedenfor BILTILSYNET på lilleh..... men gøy blir det sikkert :naaaws ikke noe og uroe seg for, de legger ned 1 juni :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 TETVTEC....kunne du si noe mer om den dagen? tid...++++++++++++++++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 TETVTEC....kunne du si noe mer om den dagen? tid...++++++++++++++++ Bilsport Action Event: Gardermoen 4 juni 05 09.00-17.00 Entré: 140 kr (barn under 15 år gratis) MER INFO Så ikkenoe kart der, Kan noen gi meg vegbeskrivelse? Bør lage egen tråd om denne event, anyonE? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 takker for svaret. Men fant ut mer på forsiden her... Er dette verdt å se eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Vil tro det etter det jeg har lest. Vurderer å dra selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 takker for svaret. Men fant ut mer på forsiden her...Er dette verdt å se eller? Jeg tror jeg trygt kan si dette er verdt å se, det er allerede over 60 forhåndspåmeldt til kjøring og enda flere til utstilling. En av de som er påmeldt er "Qarnis" frå Stockholm, i tillegg får dere oppleve Top Fuel oppvisning av Thomas Nataas i Bat-dragsteren, over 6000 HK og o-480 km/t på under 5 sekunder. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoobi Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 gromme greier detta :) Tipper jeg kommer jeg babyhmm?. Når er det greiest å komme? 10-30? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Hva med å komme inn på topic igjen da....? sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Sorry for hijacking! well Slett postene for min del! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg