FE3T Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har hørt om dette og drar utover. Kommer dog ikke til å kjøre da clutchen ikke tåler brutal behandling, (hvis jeg tar en skikkelig rivstart, slurer den som F*** på alle girene oppover) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Detta var skuffende dårlig syns jeg.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Detta var skuffende dårlig syns jeg.. Fortell fortell... Hadde ikke helt store trua jeg heller men.. er jo Lillehammer så.. hehe.. ;) Var det lite folk? ikke noe bra i det hele tatt? fortell :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fortell fortell... Hadde ikke helt store trua jeg heller men.. er jo Lillehammer så.. hehe.. ;) Var det lite folk? ikke noe bra i det hele tatt? fortell :D Nei for det første var det sperra av 20-30 meter fra selve bana, så man fikk ikke noe " fartsfølelse" i det hele tatt, var greit med folk der, men man fikk nesten ikke sett noen ting.. de lova at det sku være spektakulært el no, masse bra å kjapp kjøring, det så jeg ikke noe til, noen som burna litt før de starta, og den høyeste hastigheten jeg så var 150 km el no, det er jo forsåvit greit nok på 201 meter.. hehe Så på siste kvallik runda så starta det å hølje ned, da fikk jeg nok.. da stakk jeg.. hehe Var jo noen fete biler der da.. hehe.. En Ram SRT 10, SVT Lightning, mange camaroer, mustanger, og de standar bilene.. var også med en Smart turbo, ascona a turbo, anna opelskropel, eskrot mk2, Mazda 323 Turbo, Den vellkjente DIESEL Merca fra lillehammer.. hehe.. Jeg ble hvertfall drit skuffa over de greiene der ass... Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Synes det var morro jeg. Riktig nok dro jeg igjen da det begynte å regne men hadde en fin stund de 2 timene jeg var der. Kråbøl`ns Diesel Merce var som vanlig imponerende. Og Moe`s 323 så ut til å like T3`en han hadde montert. Største ulempen var vel nesten at det var klin umulig å finne en plass der man kunne se hele bana. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Synes det var morro jeg.Riktig nok dro jeg igjen da det begynte å regne men hadde en fin stund de 2 timene jeg var der. Kråbøl`ns Diesel Merce var som vanlig imponerende. Og Moe`s 323 så ut til å like T3`en han hadde montert. Største ulempen var vel nesten at det var klin umulig å finne en plass der man kunne se hele bana. Jeg ble regelrett skuffa jeg.. men det er meg.. hehe Syns det liksom var dritt at de værste bilene måtte bremse opp halveis i bana for å ikke kjøre fortere enn den tida som var satt.. den riskokeren den gikk godt ja! hehe :D Ble også litt skuffa over kråbølen egentlig, trodde seriøst han sku ta odden med asconan, men den gang ei.. hehe Den asconan er rå! Merca sleit litt mot den Ram`n også.. hehe Men for alldel, bøyer meg i støvet for den stjærna, faen å den går til å være diesel, å henge rett i ræva på en bil med 500 hk er ikke dårlig for ei gammal diesel purke.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Må nok si meg enig med olehenri her... var ikke så bra som jeg hadde trodd det skulle være!. Vi måtte jo stå ALT for langt unna...!! Mister på en måte litt av fartsfølelsen synes jeg!.. Å det med at bilene måtte bremse opp å greier.. jalla spør du meg..! Men men.. Asconaen til Odden er og blir bra helt RÅÅÅÅ!!:D:D:D Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg