InFlames Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Sjekk denne audi konsept bilen http://www.dinside.no/php/art.php?id=86288 Stygg eller fin? syns for min del den hadde mega tøffe lykter men ellers var den ikke så jævli fin Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 A6 har tapt seg synes eg. Sedanutgaven er vel etterhvert blitt så stygg at eg skulle hatt en del for å kjørt rundt iden. Men stasjonsvogn derimot, det kan disse Audiene. Tror denne konseptsaken hadde vært tøff som stv. Utviklingen går vel bare en vei med biler nå, rundere og rundere og likere og likere. Mye bvedre før, da en kunne se/høre på mils avstand hva slags sjappe som kom. Men det er vel mye bra nå og. Tror eg. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 vet ikke helt hva jeg syns om den forfra.. men bakfra syns jeg den er ganske så stilig! :) men alle biler begynner å bli like hverandre nå.. det er ganske synd Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Er ikke den styggeste bilen man har sett... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a.d.b. Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 en stor tt Siter <b>http://www.akutt-galskap.com<b> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Skal bli interessant å se om Nuvolari utvikler seg til Audis verson av den nye 5.0 V10 Lamborghinien :D Designet er rent og distinkt og låner lite fra andre. Jeg har inntrykk av at Audi er i ferd med å bygge et strtengere formspråk for å bli mer liebhaber-bil og mindre mainstream - det var UrQuattroene som bygget Audi og jeg håper de er på vei tilbake til fokus på teknologi fremfor prestisje igjen. Det synes jeg er tusen ganger bedre enn f.eks Fords triste "gjentolking" av gamle storheter, StreetKa også kjent som "TT light" og "Audi Mondeo" for ikke å snakke om den endeløse rekken av BMW/Mercekloner fra sør-asia. Japsene kan når de vil - biler som NSX, RX7 og RX8, RAV4, evoer, v-techer og Imprezaer viser at de absolutt tjener på å stole på egne ideer. Til og med Hyundai har snublet over et par greie design når de har tenkt selv - coupe (hvis vi med litt godvilje overser "faceliften" av forige modell ;) ) ...så hvorfor lager de kopier som Hyundais Mercedeser, Infiniti/Lexus Mercekopiene, "IS320i" samt alle de ur-kjedelige Carisma/Mazda6-klonene og så videre i stedet for å tenke selv?? Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Syns den var helt okey jeg. Litt mye tilbake_til_framtiden for meg, men hadde ikke sagt nei til en slik! Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Synes det blir for ekstremt jeg. Du ser tydelig at bilen har litt trekk fra Audi TT. En bil som synes ser drittøff ut og noen synes er stygg som faen. Ellers ser man jo det nye Audi har begynt med, at grillen går helt ned i støtfangeren forran også... Er sånn på nye Audi A3 også. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 "for ekstremt" er det rette ordet (takk Jonte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Ser ut som en dass med hjul på.... Å ha en grill som er "høyere" enn den er bred har jo Ford prøvd en gang også... Edselen, som ble slakta bigtime. Grillen ble jo forresten kalt "dasslokket"! Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Jeg kan absolutt se det koseptet bli til en pen sedan. Hvis Audi gjør en god jobb. At det blir for ekstremt er vel egentlig feil å si. Fordi meningen med disse konseptene er å fange oppmerksomheten til forbrukerene (oss :D ), og samtidig hinte om merke, eller en modell sin fremtid. Og denne tråden er jo bevis på at de klarte den jobben ;) [ PS.Flyttet tråden, det er tross alt en Audi ;) ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Tøffeste bilen Audi har laget siden UrQuattroen! Men den der skal vel ikke i produksjon selv om A6 kommer til å arve enkelte trekk fra den etterhver ryktes det. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Ser ut som en Audi TT på steroider. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 Les mer om den her http://www.ultimatecarpage.com/frame.mv?file=car.mv&num=1624 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2003 offa så stygg.......... Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg