twogees Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Skal bli interessant å se om Nuvolari utvikler seg til Audis verson av den nye 5.0 V10 Lamborghinien :D Designet er rent og distinkt og låner lite fra andre. Jeg har inntrykk av at Audi er i ferd med å bygge et strtengere formspråk for å bli mer liebhaber-bil og mindre mainstream - det var UrQuattroene som bygget Audi og jeg håper de er på vei tilbake til fokus på teknologi fremfor prestisje igjen. Det synes jeg er tusen ganger bedre enn f.eks Fords triste "gjentolking" av gamle storheter, StreetKa også kjent som "TT light" og "Audi Mondeo" for ikke å snakke om den endeløse rekken av BMW/Mercekloner fra sør-asia. Japsene kan når de vil - biler som NSX, RX7 og RX8, RAV4, evoer, v-techer og Imprezaer viser at de absolutt tjener på å stole på egne ideer. Til og med Hyundai har snublet over et par greie design når de har tenkt selv - coupe (hvis vi med litt godvilje overser "faceliften" av forige modell ;) ) ...så hvorfor lager de kopier som Hyundais Mercedeser, Infiniti/Lexus Mercekopiene, "IS320i" samt alle de ur-kjedelige Carisma/Mazda6-klonene og så videre i stedet for å tenke selv?? oi! synsk mann :) hehe, litt morsomt å lese sånne gamle trader ;) Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg