323f Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 hva slags maskin haru i den bilen da? :) ALLE motorer i BG serien som du og jeg har, passer over ens med hverandre :) jeg har en 1,8 DOCH motor til salgs om du trenger turtallsvillig og går bra. :) det følger med ECU, ledningsnett, bensinpumpe, altså, det du trenger :) 6500-7000 kr :) hei wired. jeg lurer på om den motoren er solgt enda jeg ? er veldig intressert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Ingen nevner GTR-motorbytte? Og lettvektsreimhjul fremme på veiva utgår som regel. Grunnen er at det originale har en harmonisk demper som demper vibrasjoner og resonans fra veiva, slik at en unngår å havarere lagrene og knuse oljepumpa. Men hvis motoren ikke har en slik demper originalt ser jeg ingenting galt i å bytte til et lettere reimhjul her. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 GTR motor bytte er jo ikke en "43 fot i en 43 sko" men GTXen passer jo rett inn, men da bør man jo skifte noen bremser osv også hehe Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 hei wired. jeg lurer på om den motoren er solgt enda jeg ? er veldig intressert lais, motoren står her fortsatt å venter på en snill ny eier :) pm meg om interessert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 lais, motoren står her fortsatt å venter på en snill ny eier :) pm meg om interessert :) Litt offtopic: Vet om toppen på denne motoren er like som på GT-X og GT-R ? Toppene på GT-X og GT-R er jo like, bare eksosventilene som er ulike, og ny topp til GT-R koster jo 19 lapper. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg