Gå til innhold

Hjelp. None som kan låne meg en bilhenger idag 25.05

Ranger emnet

ekkoj

Anbefalte innlegg

Ja, har forsøkt gule sider.

Har ringt over 23 steder, med følgende resultat: 19 Stasjoner har ikke bilttilhenger,

NTS på nesbru har, men leier bare ut på døgnbasis ca 600 kr.

Hydro texaco ved radiumhospitalet har, men leier ut for 550-650, blir også litt dyrt.

Joli hengerutleie i maridalsveien i oslo tilbyr timesleie, men hadde ingen hengere inne.

Statoil på Storo tilbyr også timesutleie, men hadde heller ikke noen henger inne.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har forsøkt gule sider.

Har ringt over 23 steder, med følgende resultat: 19 Stasjoner har ikke bilttilhenger,

Duverden... Skjønner at du begynner å bli oppgitt. Hadde jeg hatt en, skulle du fått lånt'n, men det har jeg desverre ikke.

Sjekket med noen som leier ut gravemaskiner og slikt? De har gjerne en solid henger å kjøre den på. Kanskje det går ann å spørre pent om å få låne en times tid mot et par hundre elns.

Kanskje du/noen vet om noen som driver med bilcross el. ?

http://www.bilcross.no ? Ta en ringerunde? Kanskje det står noen kontaktpersoner der, som du kan spørre om kjenner noen som har henger og bor der og der, og er hyggelig og prate med og kan tenkes å ville hjelpe en "bilfrende" i nød?

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duverden... Skjønner at du begynner å bli oppgitt. Hadde jeg hatt en, skulle du fått lånt'n, men det har jeg desverre ikke.

Sjekket med noen som leier ut gravemaskiner og slikt? De har gjerne en solid henger å kjøre den på. Kanskje det går ann å spørre pent om å få låne en times tid mot et par hundre elns.

Kanskje du/noen vet om noen som driver med bilcross el. ?

http://www.bilcross.no ? Ta en ringerunde? Kanskje det står noen kontaktpersoner der, som du kan spørre om kjenner noen som har henger og bor der og der, og er hyggelig og prate med og kan tenkes å ville hjelpe en "bilfrende" i nød?

Det ordnet seg: Bærum Bilutleie har Bilfrakter for utleie til 300 kr for 3 timer 500 kr for et døgn.

Anett som svarte telefonen der var behjelpligheten selv og ordna kjapt og greit.

Obs. man kan bli avkrevd dokumentasjon på Førerkort klasse BE når man skal leie. Det ble jeg ;)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordnet seg: Bærum Bilutleie har Bilfrakter for utleie til 300 kr for 3 timer 500 kr for et døgn.

Anett som svarte telefonen der var behjelpligheten selv og ordna kjapt og greit.

Obs. man kan bli avkrevd dokumentasjon på Førerkort klasse BE når man skal leie. Det ble jeg ;)

Godt! 300,- er ikke noen upris. Det å låne bort hengere er ganske utaknemmelig. Jeg har selv opplevd å kjøre hengeren opp til en kammerat, stå på gårdsplassen hans og montere ny bremsewire (den mellom hengeren og bilen), og tre dager senere få tilbake hengeren med ødelagt wire ...

At de krever å få se BE er egentlig bare bra. De kan risikere trøbbel med sin forsikring hvis du ødelegger hengeren, og det viser seg at de har leid den ut til noen som ikke hadde lov til å kjøre den.

Bra det ordnet seg. Hvor mange forretninger ringte du ? 50 ?

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt! 300,- er ikke noen upris.
Enig, 300 er akkurat det jeg hadde lyst å betale også faktisk ;)

At de krever å få se BE er egentlig bare bra. De kan risikere trøbbel med sin forsikring hvis du ødelegger hengeren, og det viser seg at de har leid den ut til noen som ikke hadde lov til å kjøre den.

Men jeg har ikke BE thihi ;)

Bra det ordnet seg. Hvor mange forretninger ringte du ? 50 ?

La oss bare si det slik, fikk ikke gjort så mye annet enn å sjekke dette før lunsj idag...

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengeren til Bærum Bilutleie stinker...

Da jeg leide den 3. mai fikk jeg en henger med bare 2-3 lys som fungerte, et punktert hjul og den ettermonterte tilt-funksjonen på flaket er jo helt jalla. Greide ikke å tilte hengeren langt nok ned, med det resultatet at den allerede bulkede frontplata på 528TIC'n ble revet delvis av.

Statoil i Ski derimot har en veldig fin henger...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengeren til Bærum Bilutleie stinker...

Da jeg leide den 3. mai fikk jeg en henger med bare 2-3 lys som fungerte, et punktert hjul og den ettermonterte tilt-funksjonen på flaket er jo helt jalla. Greide ikke å tilte hengeren langt nok ned, med det resultatet at den allerede bulkede frontplata på 528TIC'n ble revet delvis av.

Statoil i Ski derimot har en veldig fin henger...

Hmm.. hun nevnte noe om at den hadde vært ødelagt ja... Nå har jeg ikke så lav bil, så regner med at det går bra.

noen som leide henger for deg eller?

Får hjelp av en kompis som har vogntog-lappen... Er så lovlydig så....

Men, det virket ikke som om det var så nøye hvem som kjørte med den, bare den som leier har riktig førerkort... :rolleyes:

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

Lenke til kommentar
Del på andre sider