srednA Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Da var monoviskeren montert: Litt styr ble det, måtte borre nye motorfester + bøye ene feste for å rette vinkelen på viskeren. Viskeren på bilde skal byttes i en som er 1-2 cm lengere:) En ting er sikkert og det er at jeg skal bytte kupefilter/pollenfilter, det var ikke mye nytt (Kenth: har skaffe TUV papir fra Autospar så alt er i orden) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Se der ja :-) Ble jo flott detta... Bra du fikk skaffet tuv papirene da... Men OT: Han kammeraten din som ratt var int i civicen, jeg selger den nå til høystbydende :-) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Se der ja :-) Ble jo flott detta... Bra du fikk skaffet tuv papirene da... Men OT: Han kammeraten din som ratt var int i civicen, jeg selger den nå til høystbydende :-) Takk for det Skal nevne det til han... hehe...bilde av deg og pink- toy i treffpunkt:) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Takk for det Skal nevne det til han... hehe...bilde av deg og pink- toy i treffpunkt:) Jaggu.. :-) det var kult... Første bud over 100.000,- så blir civicen solgt.. Ny bil i siktet ;) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Jaggu.. :-) det var kult... Første bud over 100.000,- så blir civicen solgt.. Ny bil i siktet ;) VAG...? ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg