Zeus Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har for tiden alt for mye tid til overs på jobb, sitter mest bare å venter på sommerferiegen. så da blir det litt modding. Her er dagens tidsfordriv : Orginal: Det bildet jeg brukte var det samme bildet som dette bare bedre kvalitet... jeg finner ikke det bildet jeg brukte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Veldig bra! Litt blurry noen steder men ellers utrolig bra jobb:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Veldig bra! Litt blurry noen steder men ellers utrolig bra jobb:) imstupid (ti tegn) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 imstupid (ti tegn) Hæ? den var jo blurry da?! se f.eks. på frontfangeren, helt til venstre for oss.. der er det blurry.. imstupid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 jeg tror han mente at han er enig med han over kris;) noe som jeg også er Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 jeg tror han mente at han er enig med han over kris;) noe som jeg også er Hehe... You got it ;) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Aha.. så hvorfor skrive "Im with stupid"? jaja..samma det X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Aha.. så hvorfor skrive "Im with stupid"? jaja..samma det X Fordi det betyr: Jeg er enig med han! OMG? :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg