Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Åssen er det man får stikkflamme ut av potta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Åpen eksos,filter +litt hk... Så er du sikkert i mål.. Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ja, men er det ikke noe med at du setter en plugg i potta elns? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
450hk Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 jeg fikk flammer når jeg satt på åpent filter+eksos.. Siter Life Is Hard And Then U Die;) Thats Life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ja, men er det ikke noe med at du setter en plugg i potta elns? Det finnes vel noen sånne kit hvor du setter en plugg i potte som antenner uforbrent bensin eller noe.. The Edge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 jepp, men dette fungerer best på turbobiler... turbobiler trenger forsåvidt ingen tennplugg om de har god bensinmengde m'm Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hvordan bil kjører du da? Har du gasser er det lett...Bare bytte en plugg til en du vet ikke fungerer....Og tut og kjør.... Rus opp og slå tenningen av og på...VIPS så har du flammer Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eclipse Gsx 4x4 210hp Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hvordan bil kjører du da? Har du gasser er det lett...Bare bytte en plugg til en du vet ikke fungerer....Og tut og kjør....Rus opp og slå tenningen av og på...VIPS så har du flammer Ja, jeg kjører sierra 2.0l cl, det er gasser, ja. Men hvis jeg bytter til en plugg som ikke funker, da sviver den jo bare på 3 sylindre, det er jo ikke noe greit.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Kan alltids prøve å koble av noe vakuumslanger, dette vil også gjøre at det kan smelle i eksosen(prøvde dette på volvon til beje på forumet i går). :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Heheh, jasså!:) Åssen vakum slanger var dette? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 På den motoren vi gjorde det på var det til gjenvinniga av eksosen...Motoren er en B230K (Volvo 240 `87). Hvis du ikke er sikker på hvilken en det er så skal jeg prøve å få lagt inn et bilde. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 hvorfor skal du bytte en plugg? på virago'n jeg hadde var det bare å tryke av og på igjen "nød-stopp-knappen" så smal det greit nok det...er det noe anderledes på en bilmotor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Åssen er det man får stikkflamme ut av potta? Kjøper wankel kiddie Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Er det en spesiell grunn til at det skjer i wankel? eller er det bare sånn?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Grunnen til at det skjer med wankel, er at den bruker mye bensin, og er en to takter. Mye mere moro med wankel. Ett godt råd er å ta bort flammedemper under bilen. Har du gasser, er det bare å slå av tenninga i 3 sek og pumpe litt på gassen, og skru tenninga på igjen. Vips, kjempesmell. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg