BurnPr00f Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Min går på under 0,7 på langkjøring. Så nei. Er ikke så tørst. -Det kommer jo helt ann på åssen høyrebeinet er det da. Hender sånn helt plutselig at det blir tungt som en murstein for meg, og da er det jo klart at det går med noen liter :P :roll: :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 skjer med Honda folka som skal komme å slenge drit på andre bilmerkers forum da.. ikke den første tråden for å si det sånn.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 -Det kommer jo helt ann på åssen høyrebeinet er det da. Hender sånn helt plutselig at det blir tungt som en murstein for meg, og da er det jo klart at det går med noen liter :P :roll: :D Sesielt når det kommer såndre hurtiriskokera...! Da blir foten veldig tung....! :rolleyes: Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 skjer med Honda folka som skal komme å slenge drit på andre bilmerkers forum da.. ikke den første tråden for å si det sånn.. det har no med iq nivå og gjøre veit du.... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 det har no med iq nivå og gjøre veit du.... For det er jo tross alt en GRUNN til at de kjører riskokere... også tror dem jommen meg at dem har BIL i tillegg! :roll: :drive2 Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 heller ris en volvo sier jeg. med mindre det er en nyere volvo fra 2000 eller nyere. men da har man ny ris å da. er jo endel hurtig-ris som også frister litt men hva skjer med å stjele båt a. og ikke sjekke om man har bensin først. de gutta der har nok sniffa for mye lightergass :P og kjøre som tulinger så båten velter.. nei huff. gi dem dobbel smekk på pungen, en for å stjele og en for dumskap Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 en ting er jo og stjæle båten, en anne er og kjøre som man har stjælt den i tillegg da... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 heller ris en volvo sier jeg. med mindre det er en nyere volvo fra 2000 eller nyere. men da har man ny ris å da. er jo endel hurtig-ris som også frister litt hmm, jaja.. smak og behag.. Jeg skal ikke starte en teit diskusjon, bare fordi min pappa er tøffere enn din! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Må si det jeg ikke ble forundra da jeg så en "hunda"-mann komme inn her og slenge kommentarer da de ikke har noe å stille opp mot chicken Det er bare SÅ unødvendig.. Dem hadde det sikkert travelt å få båten i vannet så dem tok litt brå svinger og slikt :D Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Må si det jeg ikke ble forundra da jeg så en "hunda"-mann komme inn her og slenge kommentarer da de ikke har noe å stille opp mot chicken Det er bare SÅ unødvendig.. Dem hadde det sikkert travelt å få båten i vannet så dem tok litt brå svinger og slikt :D Er det meg du sikter til. stille opp mot? Nå tror jeg du surer litt. sombrero Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Er det meg du sikter til. stille opp mot? Nå tror jeg du surer litt. sombrero Synst det er bare så hippt at alle andre skal komme inn hit å slenge dritt uten mening.. Er påtte sikker på at hadde noen av oss gjort det på "uncle-bens" forumet, da hadde dem gått i taket.. Å jeg legger ikke ut masse bilder av meg selv på hjemme siden min :rolleyes: Mvh. Fredrik Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 -Det kommer jo helt ann på åssen høyrebeinet er det da. Hender sånn helt plutselig at det blir tungt som en murstein for meg, og da er det jo klart at det går med noen liter :P :roll: :D min går på mellom 0.6 og 0.65 (veldig pen kjøring såklart, normal landevei = 0,7).. og ærlig talt. 1240kg bil pluss sjåfør og en motor med 170-180hk så føler jeg ikke at jeg på noe vis kan klage på forbruket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Synst det er bare så hippt at alle andre skal komme inn hit å slenge dritt uten mening.. Er påtte sikker på at hadde noen av oss gjort det på "uncle-bens" forumet, da hadde dem gått i taket.. Å jeg legger ikke ut masse bilder av meg selv på hjemme siden min :rolleyes: Mvh. Fredrik Moro md selvironi. Håper du ikke tar ting for seriøst. Moro å fleipe litt, enkelt forstår ikke slikt. Bra at du likte bilde Mvh Marius Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg