Gå til innhold

Video: Gatebil Vålerbanen 2005 (Obs 40!min)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hører noen nevner de sliter med å spille av?

 

Pass på at du har fått ned hele filmen.. Under mye trafikk kan servern kutte deg av før hele er ferdig.

 

Også husk på siste divx

http://download.divx.com/divx/DivX521XP2K.exe

 

Som jo har vært samme i to tre måneder nå.. :|

 

Filmen er forøvrig 299 MB (314*449*808 bytes) stor. :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var vålersladden slik som filmen viser altså? seriøst?

Herregud så tragisk... :scared

våler snurren skulle den hett hehe

 

BTW: den sølvgråe M3 e30en er jo ett prakteksemplar på hvorfor man har luftehull på sidene (forran bakhjula der).... kjapp fjerning av dekkrøyk under burning :P litt tøfft hehe

 

 

Vålersladden er faktisk værre

haha

 

har klippet bort ca 10 ekstra minutter med burning midt inne i røyken.

 

:rolleyes:

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålersladden er faktisk værre

haha

 

har klippet bort ca 10 ekstra minutter med burning midt inne i røyken.

 

:rolleyes:

 

hehe litt traquige notin

men men.... så ut som ett artigt treff anyways...

Forresten....svenske jævla svenskeee! haha

 

OG merkelig nok.... monoviskern til TS racing sugde... hjemmemekk eller noe? tok ikke akkurat så mye som en monovisker burde ...? min tar iallefall helt ned på begge sider... doh

 

Alt i alt en kjempebra film :) godt du (som en av de få) ikke legger musikk på filmen der det kjøres... er jo den lyden som er good da ;) bortsett fra s15 bilene...kjedelig lyd i dem ...

 

P.S kontakt meg på pe emm ang. toysoldier låta... ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det nye kameraet ditt er ganske rått, ser ut som at det er litt smooth å zoome/fokusere med det, rister ikke så mye når du zoomer merker jeg.

 

Artig å få sett den minien som snurra, ser jo møkk komiskt ut. Vi stod jo midt inne i banen der, hvis noen her tror det var jeg som var med i Vålersladden og burna, så var det ikke det :) det er en annen Gul E28, min gule BMW ser bittelitt annerledes og er jo en E12 :). Var så vitt med i filmen jeg og forresten.

 

Traff autovernet som en radiobil den gule Volvoen, så litt lurt ut. Til å være gatebil treff, så kunne det kanskje vært filma litt flere fulle folk og Damer ? :)

 

Siden du har den nydelige zoomen, så kan du jo prøve å zoome inn på spinnende hjul på banen og diverse? eller det blir kanskje litt teit?

 

Vålersladden var litt banal, kvalifiserer nesten ikke til å bli kalt sladd en gang, ofte så blir drift nedgradert til sladd, men nå vil jeg nedgradere sladd til burnout og det er lavt det :). hehe.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en ting og si : Jævlig genialt!

 

 

btw. den løene sierra gl'en som kjørte i extrem løpet, var det den som herja så ifjor, den med rs500 motorn? hang jo jævlig bra på i løpet da, lå tilogmed først et par runder..skal litt til og holde den på veien da, må ha satsa hardt...ååå fy faen så rått, hehe

 

noen som har rankinga på det løpet? slik som jeg forstod på filmen så ble det

 

1. af-decom vingebilen

2.røde s2'en med høye vinga

3.?løene sierran, hvor ble den av?

3/4. VS motor s2'en?

-

-

-

-

osv

 

ueansett, må si at dette gatebil treffet har vert et av de bedre på lenge, i fjord var det bare fyll og ræl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår