Gå til innhold

Oppkjøring i Oslo, 3 månder ventetid.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

pleier og være godt med ventetid foran oppkjøring på sommeren..

husker selv jeg ble ferdig med teori 12 mai i fjor, og måtte vente helt til slutten av august før det var ledig..ringte både gjøvik, otta, hamar , men de hadde enda lengre ventetid grunnet ferieavikling..

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide at jeg tar teorien og bestiller oppkjøring snart da...

Det som er litt bedritent er at de som bestillte kjøretimer før nyttår for å slippe det nye opplegget, og som IKKE rekker å ta oppkjøring i år, MÅ begynne på det nye opplegget til neste år.

Så jeg bør kjappe meg. Har bare hatt to kjøretimer... og vil ha oppkjøring i August. Tror jeg tar teorien, bestiller oppkjøring og satser på August, og satser på at jeg rekker å bli ferdig med alt. :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du noen steder utenom Oslo som du sikkert kan få til noe iløpet av neste uke..

Det er kanskje en god reise til enkelte av stedene, men om du vil ha lappen fort så er det vel ikke dumt å sette av en dag å kanskje 200kr i tog eller buss?

Ring lokale trafikkskoler å hør hva dem skal ha for leie av bil etc å ta det som blir billigst/raskest... :)

kanskje du også kan trøste deg med at enkelte steder er lettere enn oslo, men som jeg sa til meg selv når jeg skulle kjøre opp, det er ingen steder jeg kjenner BEDRE enn oslo!!

Billingstad(asker)

Brandbu

Drøbak

Elverum

Fagernes

Fredrikstad

Gjøvik

Halden

Hamar

Jessheim

Kongsvinger

Lillehammer

Lillestrøm

Moss

Mysen

Otta

Tynset

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke sånn at du må ha fullført det obligatoriske _før_ de bestiller oppkjøring til deg?

eg tok teorien i mai ifjor og bestilte oppkjøring til 31.august (18 årsdagen) uten å ha hatt en eneste kjøretime. hadde ikke valgt kjøreskole engang. i begynnelsen av august ringte eg kjøreskolen jg hadde valgt og sa når jg hadde oppkjøring og dt vakke noe problem..lappen fikk jg på dagen og ;)

x Mazda Mx-3 1,8 V6

2006 Opel Astra GTC 2.0T

Lenke til kommentar
Del på andre sider