dEEP- Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Heisann Lurer litt på å kjøpe meg en GST/X men lurer litt på utgifter og delepriser på disse? Hadde selv en Audi RS2 for ei lita stund tilbake, og dette er en JÆVLIG dyr bil i drift! Har sjekka grovt med forsikring og det virka som det var ganske hyggelige priser -> 4-5k versus 25k som jeg hadde på RS2'en i starten... Ellers tenkte jeg å importere en selv fra Tyskland. Har noen gode råd på hva jeg må sjekke? Svakheter, hvilken årsmodell man bør velge (eventuelle feil ved tidligere modeller), verkstedpriser og eventuelle andre ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 allt med bil er jo dyrt. spes med turbo, men en eclipse er ikke det værste du kommer over. GST er en fin bil det, billig forsikring og ja. har en kompis som har sånn, han skal visst selge. ny snurre og greier Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dEEP- Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Noen som har noen seriøse og konkrete svar om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 jeg har importert en 1999 mod gsx. jeg betalte rundt 100 000,- for bilen ble vell en 60 000,- for registrering. 10 000,- i frakt fra new york 50 000,- i styling + div 80 000,- div trim og motor deler. forsikringen ble vell rund 7 000,- orginalt brukte den rundt 0,9 l på mila. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg