primal Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 fikk ikke noen tilbake meld på min wip men prøver i gjenn.. om noen har lyst kan de sikker hjelpe meg med refleksjoner å sann.. NB!! bluretoolsen min funker ikke.. angry Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ta bilde i 1024x768! Kul, men det du har brusha er får cartoon, mangler reflektioner som du sier. Trenger ikke blurtool for det. Og så er den alltfor lav foran. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 For det første: Ikke post så store bilder :) Når det gjelder bildet så ser det ganske greit ut :) Meget uskarp i noen kanter, men det går! :) Sota fremm rute? Hmmm.... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 For det første: Ikke post så store bilder :) Når det gjelder bildet så ser det ganske greit ut :) Meget uskarp i noen kanter, men det går! :) Sota fremm rute? Hmmm.... hehe har ikke sota ett eneste vindu:P de var sann.. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 mørkt bilde.. vanskelig å se detaljer, men er fargen på bilen desaturated?(fargeløs) ? ser litt sånn ut... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hehe har ikke sota ett eneste vindu:P de var sann.. Ah, lol! :D Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 sånn som jeg ser det så er det sinnsykt pixlete hele bildet og leppen var ikke spes reell...ikke det hullet skjørtet heller Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg