knemor Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har sitti å testa litt åssen man soter ruter på bilene.. men det er liksom ikke så enkelt synes jeg.. bruker lasso tool og markerer rundt vinduene, men synes liksom ikke det blir noe bra når jeg må fjerne med viskelæret etterpå!. Så.. noen som har noen tips om åssen jeg lett soter ruter!? notin Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 For det første: Velkommen til forumet;) så, zoom langt inn, bruk helst pen tool, men klarer du ikke det, så bruk Polygonal Lasso. Marker rundt vinduet, og trykk Ctrl+U(husker ikke dette helt, rett meg om det er galt!) og sot.. men gjør det diskrét... Ikke alltid like pent med soting;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 jeg markerer med pen-tool, deretter, make-selection, adjustements, brightness and contrasts, lek litt med brightness så blir det okei. om ikke sånn, marker med polygonal lasso, ta så mange punkter som du gidder. deretter adjustements, brightness and contrasts, lek litt med brightness så blir det okei. se http://www.digimods.co.uk --> tutorials for mere Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceebee Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hvis du bruker magnetic lasso tool så kan det også funke bra.(den er gjemt bak lasso toolen (dvs:klikk og hold inne på lassotoolen)) :) Siter Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax 91 Peugeot mini 206. doh 96 Golf III 98 Golf IV Cab ( nå med anlegg ) 09 Mercedes CLS 320Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Så kan dere gjerne øve dere på å tone rutene på min bil... og når dere har fått det til i photoshop kan dere gjerne komme hit og legge på filmen :D Sot i vei :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 erre knestangen jo?! kommi deg inn her du og nå a? du må smelle ut en tråd om skæbben din å da! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Hvis du bruker magnetic lasso tool så kan det også funke bra.(den er gjemt bak lasso toolen (dvs:klikk og hold inne på lassotoolen)) :) den er ikke bra.... den følger visse fargegrenser, ikke alltid det stemmer... bare en dårlig unnskyldning til å ikke lære seg Pentool Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knemor Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 erre knestangen jo?! kommi deg inn her du og nå a? du må smelle ut en tråd om skæbben din å da! hehe jara gitt.. her er knestangen.. har sitti og plundra litt med ps og greier.. hehe. Skal se hva jeg får gjort.. Siter ------------------------------- 1987 Saab 900 Turbo Intercooler 155hk Selges! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=793493 ------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 jara gitt.. her er knestangen.. har sitti og plundra litt med ps og greier.. hehe. Skal se hva jeg får gjort.. Mye å ta seg til på jobb skjønner jeg?! hehe Men akkurat slik det ska værra det.. :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Når man først har sotet et par ruter, så går det som oftest på noen kjappe minutter å gjøre det. Eksempelvis PS. Kommer ikke og legger på film på rutene dine nei :) Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 den er ikke bra....den følger visse fargegrenser, ikke alltid det stemmer... bare en dårlig unnskyldning til å ikke lære seg Pentool det er rett som Nedi sier!! lær deg pen tool så er allt så utrolig mye lettere! oxo kan du bruke: burn tool til og sote ruter men det blir dårlig da! :S Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 skjønner ikke pentool jeg... d kommer jo bare farge over der jo.. :s Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Da er nok ikke instillengene riktig, last ned Glacius sine Tutorialer og se på instillingene til Pen tool der Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 her er en side som jeg synes er bra å bynn med http://www.lars.gfxdesigners.com/Bilmodding Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg