Gå til innhold

gofl 2 1,6 eller 1,8 ?

Ranger emnet

dansken

Anbefalte innlegg

yes bilder kommer i morra med flotte balong hjul tror det er 165/13/65

felger kommer raskre en lynet blir da endda lavere håper på 45 profil

fik med 12 dek og felger 4 alu er dem på bildet aner ikke ka størelse håper det er 14 tommer

bilen skal blir rein og max senka ingen alu vinger her nei tenker på 88 dører og 90 fanger etter som penga kommer inn i kassen .

det første er vell og slege/hive gti grillen langt vek har ingen ting og gjøre på denne bilen. mye finere med 2 lyker

blir jo feil med gti front og jalla motor =) forseten bilen har alle servis parpier frem til 2002 og der er byttet bremse tromler styre kuler og mye annet dig fik med en vakker kasett spiller yea =) og falske skinseter he he

opdateringer med ferske bilder kommer i morra etter 20,00

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes digger den bilen meget goe kjøre egenskaper ligger sykt godt på veien

men er svin tunge på rattet i lave hastiheter ? normalt ?

trenger 2 brugte dekk 195/15/50 billigt om noen har punkterte i sta =(

skal prøve og lage old school!

men da må eg ned i 13 tommer finnes eks 13/50/165 ? hadde vert cool

er oxo en del rust som må fikse og eksosen kom der hull på i dag så den bråker vilt

trenger oxo masse linker til butikker / golf må handle inn litt snadder til bilen hvilken olje anbefales på 1,6 liter forgasser maskine ?

flere ferske bilder kommer i morra og da tror eg lager egen side om denne vakre golfen

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er svin tunge på rattet i lave hastiheter ? normalt ?

Ja, du har ikke servo, og siden du kjører på breiere dekk, så blir det tungt

trenger 2 brugte dekk 195/15/50 billigt om noen har punkterte i sta =(

har du mulighet til å komme til lillehammer, så skal du få 2stk dekk i 195/50-15 av meg

skal prøve og lage old school!

Nice, go for it!!!

men da må eg ned i 13 tommer finnes eks 13/50/165 ? hadde vert cool

du skriver dimensjonene feil, og det er da vanskelig å lese dem.. det du mener er 165/50-13 ... finnes sikkert

trenger oxo masse linker til butikker / golf må handle inn litt snadder til bilen hvilken olje anbefales på 1,6 liter forgasser maskine ?

http://www.autospar.no

http://www.norskbildelsenter.no

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var trist bor i stavanger litt langt og reise til lillehanmmer =(

ok skal skrive 165/50/13 neste gang var litt trøtte i går skrudde på 2 biler hele dagen og kjørte 30 mil med golfen

dyrt og sende 2 dekk med posten ?

nå må eg ut og ta litt rust og finne eksos problemet tror det er mit potta som ikke vil mere

BMW 525 D  E 61
TOURAN TID

Lenke til kommentar
Del på andre sider