leddy Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 lå bak en orange 911 fra kråkstad til bomringen i spydeberg i dag. kjørte rimelig friskt, gassa på, bremsa ned.. noen her? m/bur og en enorm vinge kjørte på BF-prøveskilter Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Det er den samme Porscha som sto på Inner City Meet i år. Hvis jeg sier at den har 800 hester på bakhjulene når han skrur opp turbotrykket er det ikke å overdrive... Til "daglig" kjøring har han vel mellom 500 og 600 hester. Edit: Her er litt av den.. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 var den ja.. helt sinnsyk bil!!! :scared Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Fet den ja, hehe. Eieren er forresten ikke på forumet. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 men byggerne av glassfibern er da.. :naaaws litt mer info her: http://www.eyecandyracing.no/kundebiler_pol911.htm Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Han kjørte nedover der i går ja. Han måtte prøve kjøre den, etter at hadde blitt montert nye plugger, og nytt racing gitter i fronten. Her har Eye Candy Racing hatt mange timer her ja, men når man ser på resultatet, så ser man at det har vært verdt det, fordi denne porshca er et virkelig rå skinn!! Og den lyden a!! Hehe.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ga tydeligvis mersmak, siden han kjørte på prøveskilter i da også..lyden va rsinnsyk ja.. satt å halvsov i den slitne minibussen til askim vgs, da jeg hørte den kom forbi.. satt med vidåpne øyne resten av turen gitt :) må ha vært plagsomt for ikke-bilinteresserte klassekompiser at jeg skulle ha vinduet oppe for å høre lyden sombrero Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Du skulle hørt når han fyra den inni garasjen hjemme hos han.. hehe.. ;) Den bråker riiiiiimelig bra ;) Og går styg fært. hehe. Vi skulle kjøre som følge bil etter han, det var et lite trykk på gassen det, så var han borte.. :P Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 han kjørte kjørte "rykkete" ja.. ga på, ikke plass til å kjøre forbi, la seg tilbake, ga på.. osv.. må ha vært surt å se en fullasta transit minibuss med tilhenger bak seg hele den fra kråkstad til spydeberg :) definitivt ukas opplevelse den bilen! Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg