Gå til innhold

Orange Porsche m/prøveskilter, østfold

Ranger emnet


leddy

Anbefalte innlegg

Det er den samme Porscha som sto på Inner City Meet i år. Hvis jeg sier at den har 800 hester på bakhjulene når han skrur opp turbotrykket er det ikke å overdrive...

 

Til "daglig" kjøring har han vel mellom 500 og 600 hester.

 

Edit: Her er litt av den..

 

porschemax7re.jpg

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjørte nedover der i går ja. Han måtte prøve kjøre den, etter at hadde blitt montert nye plugger, og nytt racing gitter i fronten.

 

Her har Eye Candy Racing hatt mange timer her ja, men når man ser på resultatet, så ser man at det har vært verdt det, fordi denne porshca er et virkelig rå skinn!! Og den lyden a!! Hehe..

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ga tydeligvis mersmak, siden han kjørte på prøveskilter i da også..lyden va rsinnsyk ja.. satt å halvsov i den slitne minibussen til askim vgs, da jeg hørte den kom forbi.. satt med vidåpne øyne resten av turen gitt :)

må ha vært plagsomt for ikke-bilinteresserte klassekompiser at jeg skulle ha vinduet oppe for å høre lyden sombrero

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle hørt når han fyra den inni garasjen hjemme hos han.. hehe.. ;) Den bråker riiiiiimelig bra ;)

 

Og går styg fært. hehe.

 

Vi skulle kjøre som følge bil etter han, det var et lite trykk på gassen det, så var han borte.. :P

00 Audi TT 1.8T Quattro

93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt )

92 Golf 3 TDK ( Solgt )

92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! )

92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kjørte kjørte "rykkete" ja.. ga på, ikke plass til å kjøre forbi, la seg tilbake, ga på.. osv..

må ha vært surt å se en fullasta transit minibuss med tilhenger bak seg hele den fra kråkstad til spydeberg :)

definitivt ukas opplevelse den bilen!

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår