golfrider Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 noen som vet navnet på denne weberen jeg nettopp har kjøpt? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Tipper at det står på den... :rolleyes: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 ikke som jeg kan se.. Men det står et nummer der festet på med en liten brikkesak i alu: 16861 139 8 Delenummer kanskje? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 kan tru at det er ein weber DMTL model. sjekk weber sine hjemmesider Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Vet ikke navnet på den, men ligner veldig mye på gassern som blir brukt på gammel ford...hmm Men funker sikkert bra vettu:) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 det skal stå kva gasser det er. på min så står det nederst på gasseren der du skrur den fast. det skal vera stempla inn i gasseren Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 plukket den av en audi 100.. På Misab sine sider er "bytteforgasseren" fra weber til den bilen en 34 DTMR.. Og det står ikke noe på min.. Det står weber og litt tall, men ikke noe navn.. her er et bedre bilde: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg