Gå til innhold

Bilen Ferdig!

Ranger emnet


Billi Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott.

 

Ringer sikkert en av dagene jeg da. Siden du først jobber der, lurte jeg på en ting. Hvis man bestiller brukt hovedlykt til en 2000/01 mod.hos NBS, får man da den "hele" utgaven med klart glass? (a-la facelift?) dvs. blink og lykt i samme?

 

morn igjen!

ser ut til at vi kun har mulighet til å skaffe deg nye. bestiller du via vår webshop koster de 4230,- inkl mva pr par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg og kameraten, RS4Limo, kommer på lørdag...

 

okei...kameraten din er han med svarte A4`en? som hadde stor aluvinge på før men har tatt den av ikke sant? USA-inspirert styling og slikt....

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice =) stå på videre =)

Check out my Audi 80 B4 project!!

 

1993 Audi 80 2.0 (Gjorde meg Audi frelst)

x 1987 VW Transporter (Turbil reg. på 9 personer!)

x 1983 Toyota Camry 2.0 GLE (130hk, rallebil)

x 1989 VW Golf Syncro GTi (Kræsjet og smadret i et tre.)

x 1996 Volvo 460 GLi (Cruisebilen)

x 1986 Toyota Camry 1,8 DX (Min første bil. Rallebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert Billi!

 

Har du laget en Tech side? Der man kan lese om mods som er gjort med bilen din? Hadde vært intress. gjerne med bilder? Eller er dette litt 'hemmelig'? Hehehe... Er sikkert av interesse for andre også, litt om mods med motor, understell, hva slags bremser du har montert, close-up bilder.

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

']Lekkert Billi!

 

Har du laget en Tech side? Der man kan lese om mods som er gjort med bilen din? Hadde vært intress. gjerne med bilder? Eller er dette litt 'hemmelig'? Hehehe... Er sikkert av interesse for andre også' date=' litt om mods med motor, understell, hva slags bremser du har montert, close-up bilder.[/quote']

 

Dårlig med tech på denna bilen... eneste er vel KW gewinder var.1. Har montert bremser foran (345mm) med brembo calippere (4pot).

kommer kanskje mer motor etter hvert... penger vet du... Også på jakt etter S4 interiør, men litt vanskelig å finne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også på jakt etter S4 interiør, men litt vanskelig å finne.

 

Ta en titt på : http://search.ebay.de/audi-s4_W0QQfkrZ1QQfromZR8 der finner du mye billig Audi deler. Mulig du alerede har sett etter der??

.

Hilsen Truls.

O 00 Audi TT Turbo Quattro 225C + X 97 Audi A4 Turbo S Quattro++ x 94 Jeep Cherokee V6 32"+ x 96 Honda Civic Hb 1.6 17"+ x 89 Toyota Hilux 2.5D 8" hev /35x14.5" hjul+++

x 86 Nissan Kingcab 2.5D 3" hev /33x12.5" hjul +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår