Gå til innhold

Panserlist/Kameilist?

Ranger emnet

Brandtenborg

Anbefalte innlegg

Originally posted by Karlsen

Er det noen som har panserlist til Vw Jetta de skal selge?

Har panserlist for "Hella-grill" til Golf II om noen er interisert i å kjøpe eller bytte mot panserlist til Jetta!

Mye skal du ha for den grillisten til Hella Grillen?

Panserlist til Jetta er den samme som man bruker på Golf med 2 lykter. Hvertfall gjør jeg det, bruker den samme som jeg brukte på Jetta front'n

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Mye skal du ha for den grillisten til Hella Grillen?

Panserlist til Jetta er den samme som man bruker på Golf med 2 lykter. Hvertfall gjør jeg det, bruker den samme som jeg brukte på Jetta front'n

Lista jeg har koster 250,-

Sender ikke da jeg har meget dårlig erfaring med dette. Jeg bor i Oslo. Om det er interesant for deg kan du jo ta kontakt via mail. Adressen er takarls@online.no

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karlsen

Lista jeg har koster 250,-

Sender ikke da jeg har meget dårlig erfaring med dette. Jeg bor i Oslo. Om det er interesant for deg kan du jo ta kontakt via mail. Adressen er takarls@online.no

Blir litt vanskelig for meg om du ikke kan sende, siden jeg bor i Narvik. Men, da får jeg bare høre med noen andre om en sånn list.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Blir litt vanskelig for meg om du ikke kan sende, siden jeg bor i Narvik. Men, da får jeg bare høre med noen andre om en sånn list.

Jeg beklager det. Jeg sendte en GTI-leppe en gang og han som fikk den var ikke fornøyd etter den behandlingen delene fikk under forsendelsen. I stedenfor å få 500 inn på konto, måtte jeg betale 350,- i frakt for en deffekt vare... :(

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider