Brandtenborg Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Er det noen som har panserlist til Vw Jetta de skal selge? Har panserlist for "Hella-grill" til Golf II om noen er interisert i å kjøpe eller bytte mot panserlist til Jetta! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Karlsen Er det noen som har panserlist til Vw Jetta de skal selge? Har panserlist for "Hella-grill" til Golf II om noen er interisert i å kjøpe eller bytte mot panserlist til Jetta! Mye skal du ha for den grillisten til Hella Grillen? Panserlist til Jetta er den samme som man bruker på Golf med 2 lykter. Hvertfall gjør jeg det, bruker den samme som jeg brukte på Jetta front'n Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Jonte Mye skal du ha for den grillisten til Hella Grillen? Panserlist til Jetta er den samme som man bruker på Golf med 2 lykter. Hvertfall gjør jeg det, bruker den samme som jeg brukte på Jetta front'n Lista jeg har koster 250,- Sender ikke da jeg har meget dårlig erfaring med dette. Jeg bor i Oslo. Om det er interesant for deg kan du jo ta kontakt via mail. Adressen er takarls@online.no Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Karlsen Lista jeg har koster 250,- Sender ikke da jeg har meget dårlig erfaring med dette. Jeg bor i Oslo. Om det er interesant for deg kan du jo ta kontakt via mail. Adressen er takarls@online.no Blir litt vanskelig for meg om du ikke kan sende, siden jeg bor i Narvik. Men, da får jeg bare høre med noen andre om en sånn list. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Jonte Blir litt vanskelig for meg om du ikke kan sende, siden jeg bor i Narvik. Men, da får jeg bare høre med noen andre om en sånn list. Jeg beklager det. Jeg sendte en GTI-leppe en gang og han som fikk den var ikke fornøyd etter den behandlingen delene fikk under forsendelsen. I stedenfor å få 500 inn på konto, måtte jeg betale 350,- i frakt for en deffekt vare... :( Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg