Gå til innhold

hjelp!! lysa forsvant på 90`n

Ranger emnet

gofle2

Anbefalte innlegg

var på vei til våler og gatebil fra ålesund.. kom til kvam midt på svarteste natta da lysa bare forsvannt.. dette er en 85 mod audi 90 med en 2,0 femmer. har sjekka sikringene og brytern. det som skjer er at automatisk kjørelys skrur seg på når jeg starter bilen, parklysa fungerer men stille nummer to gir kunn parklys og klarer ikke å holde lang lysa.... har grubla meg grønn på ledninger og lurer på om det er noen som har hvert borti lignende noen gang...

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn du, kan være bryteren som har tatt kvelden, det samme skjedde med en caravelle 89 mod. jeg har. Fant ut at bryteren var ødelagt. mye likt de to bryterene vel? Det er jo vag begge.

90 2.3e 20v quattro 91 mod. Solgt.

325i 86 mod. (m-tech styla). Solgt.

Sierra 2.0i dohc 90 mod. Solgt.

Golf 2 1.8i GL 90 mod. helt strøken! Solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri...

Det som skjedde på min, og som er ganske vanlig på VW-Audi er at bakstykket på tenningslåsen brenner seg og da vil slike ting som dette skje.

En ny bryter koster 2-300 på VAG, og er ganske greit å skifte. Du må ut med rattstammen for å komme til set-skruen som holder denne på plass.

Håper det ordner seg for deg...

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...