Eriik Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg skal nå senke golfen min. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre dette.. Mener å ha sett en senke-guide på nettet med bilder osv. men finner den ikke igjen. Noen som har vært borti denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 skal du bare bytte fjærer da eller? (eller kanskje det er det du lurer på om du skal) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eriik Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jepp, har kjøpt meg 40mm fjører.. regner med at jeg får dem før helga.. men jeg er litt spent på om jeg greier og få det til selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jepp, har kjøpt meg 40mm fjører.. regner med at jeg får dem før helga.. men jeg er litt spent på om jeg greier og få det til selv.. En Haynes bok er alltid kjekt og ha når man skal demontere noe, De får du billig på biltema eller bilextra. Søk på Haynes manual eller noe slikt på dc eller noe slikt, ligger en del av de på net i pdf format... PS. Benytt deg av teknikk forumet om du har tekniske spørsmål om f.eks. understell, senking, motor, elektronikk osv.. Bare ett tips som gjør det lettere for oss andre og finne din post. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg