Zievert Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 jeg har en boble 69' mod. i insrtruksjons boka står det at den går på 87 okt. (roz), men det står ingenting om bly, alle biler på den tiden gikk på bly så da skal vell den også. men hva menes med 87 okt. (roz) benzin? man får ikke kjøpt bensin med 87 okt. på bensin stasjoner. noen som vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 at den trenger minst 87 oktan. funker fett med allt over dette. men bly eller ikke vet jeg ikke noe om Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Kjør 98 bensin du, da får den iallefall bly (som jeg er 99,9% på at den trenger), og hvis du får problemer pga. oktanen, er det bare til å justere tenningen (tror ikke det er noe mer?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Doh! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuruma Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Disse motorene går greit på blyfri. Fyll på med 98 oktan blyfri, og hell på blyerstatning på flaske (mye billigere enn "ferdigblandet" på pumpe) innemellom (hver 3dje tank f. eks.). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg