Gå til innhold

Mange biler som er til vurdering.

Ranger emnet

Tha sims

Anbefalte innlegg

Hei

Som noen av dere kanskje har fått med dere har jeg vurdert å kjøpe meg en beachbuggy, men nå er jeg ikke sikker lengre pga. jeg skal bruke bilen om vinteren og har hørt at bilene svinger fort ut av veien. Lav vekt på forhjulene.

Kan hende jeg velger beach buggy nå, men vil også se på de andre mulighetene som finnes.

Jeg har ikke slått i fra meg beach buggien, men jeg må eventuelt kjøpe en slik om noen år. Har ikke råd til to biler samtidig :(

Ok, så da har jeg mange spm. jeg gjerne vil ha svaret på. Skal bruke ca. 35 tusen på selve bilen.

1: Jeg har sett litt på Chrysler Neon. Den blir tøff med litt styling. Men jeg forstår ikke hvorfor så få ikke velger denne bilen. Den er fin, passe motoreff. osv. Er det pga. den generelle kvaliteten, eller er det noe annet? Lurer også litt på om det er masse trimmingsdeler til bilen, og om motoren tåler stor motoreff.

LINK TIL "LITT" tøff styling :) http://streetdesign.no/?go=produkt&id=3506

2: Har også sett litt på civic. Spesielt 1.5l 92 mod. LSI. Stusser litt på det lille motorvolumet. Er det enkelt å trimme denne? Tåler motoren litt hester?

3: Har også sett litt på Mitsubishi Lancer og Nissan primera fra rundt 95. Har dere noe bra å si om denne?

Tusen takk for deres synspunkter

MVH KJETIL

Dere får ikke signaturen min.. jeg er altfor famous sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp buggyen å sett på støttehjul :D slike som drag racere har for å ungå for kraftig wheelies :p

eller kanskje en VW Schwimwagen? :p

noe som kanskje kunne vært en "erstatning" for beach buggy, er vel kanskje Baja Bug?

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både civic lancer og primera er bra biler som er gode å kjøre. Civic har absolutt det mest sportslige understellet, men den er ikke veldig sprek.. Klarer du å finne en 1,6, er det ikke spørsmål hvilken bil som er best. om 1,5 er noe serlig å trimme vet jeg ikke. Mitsubishi har dyre deler.

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider