Gå til innhold

Fondmetall 4000 hva syns dere

Ranger emnet

VolvoMan

Anbefalte innlegg

Henta de nye felgen mine i går... Det er Fondmetal 4000 og dim. er 7x15

Pris. 1398,- + moms pr.stk , men jeg fikk de for 1395,- med moms :rolleyes:

Hadde vurdert de 17" til Eiker, men de er blitt så vanlig

felger.JPG

Hadde bare dekka også kommet så hadde det var bra... de har lova at de skal komme i denne uken

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde de felgene på bilen min en gang i tia, ser kule ut men det er litt feil inpress eller noe som gjorde at dekket subba i bakskjermen.. kjørte da med 205/55-15...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde de felgene på bilen min en gang i tia, ser kule ut men det er litt feil inpress eller noe som gjorde at dekket subba i bakskjermen.. kjørte da med 205/55-15...

hmm... subber de boti får man fikse litt på skjermen der de subber borti...

foresten var bilen din senket mye da?

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei eirik greie felger du har fåt deg men syns nu du sku ha got for noe støre eiker eller noe andet 17 men det blir jo så forbaska dyrt for dekk da =(

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei eirik greie felger du har fåt deg men syns nu du sku ha got for noe støre eiker eller noe andet 17 men det blir jo så forbaska dyrt for dekk da =(

Hei Børge, sier lengre opp at jeg mener eiker sine 17" (polaris kopi) er blitt for vanlige.

Dekk til 17" koster ikke så mye når man får gode rabatt avtaler gjennom en volvo klubb. f.eks dekk til eiker sine 17" dim. 215/45 R17H ca. 3200,- levet på døra hjemme til meg.

Dekk til disse felgene 215/55 R15 2890,- levert på døre. Snakka med de jeg kjøpte dekk av og de kommer over helge..

Når dekk er kommet er det godkjenning igjen:

- EU

- Godkjenning av senksett, og motorbyte etc.

- pluss montering av div deler som ikke er kommet enda

Så det blir vel kjøring snart

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Børge, sier lengre opp at jeg mener eiker sine 17" (polaris kopi) er blitt for vanlige.

Dekk til 17" koster ikke så mye når man får gode rabatt avtaler gjennom en volvo klubb. f.eks dekk til eiker sine 17" dim. 215/45 R17H ca. 3200,- levet på døra hjemme til meg.

Dekk til disse felgene 215/55 R15 2890,- levert på døre. Snakka med de jeg kjøpte dekk av og de kommer over helge..

Når dekk er kommet er det godkjenning igjen:

- EU

- Godkjenning av senksett, og motorbyte etc.

Så det blir vel kjøring snart

hehe ja hør du sir det der eirik men vis du les ka æ skriv ser du bare at Æ syns å det trur æ at æ har di fleste med mæ på at 17 toms felga er finere en 15 men det er nu en ting en anen ting er at æ sa det at æ syns at eikerfelga hade blit finere en di der 15 du har kjøpt sir ikke at det e no galt med felgan eller no sånt det der er kansje di råeste 15 luggan du får til en sån bil men syns nu fortsat at 17 eiker e finere uanset kor mange som måte ha di =) men det e nu mi meining =) åså di der dekan du prata om kordan dek e det egentlig ?? merke ?? bra at du får den gokjent det byn vel å bli på tide ?? =) =) =) har vel ståt et års tid nu =P

Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =)

Volvo power =) =)

X.volvo 244 dl 1977 model motor B19

X.volvo 360 gl 1987 model motor B200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja hør du sir det der eirik men vis du les ka æ skriv ser du bare at Æ syns å det trur æ at æ har di fleste med mæ på at 17 toms felga er finere en 15 men det er nu en ting en anen ting er at æ sa det at æ syns at eikerfelga hade blit finere en di der 15 du har kjøpt sir ikke at det e no galt med felgan eller no sånt det der er kansje di råeste 15 luggan du får til en sån bil men syns nu fortsat at 17 eiker e finere uanset kor mange som måte ha di =) men det e nu mi meining =) åså di der dekan du prata om kordan dek e det egentlig ?? merke ?? bra at du får den gokjent det byn vel å bli på tide ?? =) =) =) har vel ståt et års tid nu =P

Tror du skal lese litt mer selv hva jeg skriver. 17 tommer er sikker ok de. Eiker sine er ikke så finne som mange skal ha det husk at det er kopi av volvo sin originale Polaris felger eneste som er forskjell er at de har en breder kant.

Det er sikkelig dekk, Merket er amerikansk og kalles for Herkules, meget gode dekk har hatt du før...

Jeg får de godkjennt har verken dekka eller felgen er over det som et tillatt...

Hvor lenge jeg holder på med bilen skal ikke du bry deg om.. blir ikke skilt på den uansatt for i slutten av juli siden jeg skal på jobb i slutten midten/ slutten av juni . er også div deler som er bestilt som ikke er er kommet enda.

blatt annet: justerbar Penhart stag, kvasere kamaksel.

Deler som skal bestilles er : 2x webergasser, nye seter, 3" eksossanlegg

Så skal den vel lakkers går vel noen 1000 der også (lakk, komprssoer, lakksprøyte etc.)

Fan blir mye penger dette :rolleyes:

Så forresten en 240 i dag med de Eiker felga i dag og syntes ikke de var så fine, men det er som sagt min mening.

Jeg vil også ha litt fjæring igjen på bilen den er stiv nok som den er om ikke dekka skal gjøre den enda stivere. skal jo bruke bilen på veien i bodø pg de er ikke av den beste kvaliteten.

Kan ikke fjerne all komfor fra bilen

Volvo 945 GLTD 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider