Flasher Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Noen som spotta den røde, sotet, kutrekk på seta, lakkerte blinklys, senket, dekaltrimmet med "cruising is not a crime", laksetrapp i bakruta, gigantisk potte, fæl lyd og subber i alle hjulbuer saab 900'n? :D :D :D :naaaws kan noen gi meg ett bilde av den, eventuelt video? skulle jeg nesten betalt for.. den kjørte noen runder på bana på søndag, ellers var der hele helga Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Come on! noen må ha sett den :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-16 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Den gikk ihvertfall veldig dårlig. En skjem, mørk rød med sota ruter å ei laksetrapp som ikke var til den bilen i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 ja, det er den .. hehehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Har sett et bilde av denne.Men det var etter han hadde kjørt og clutchen ga seg... Var faktisk bilde av deg på samme bildet :) Husker IKKE hvilken av de albumene fra Gatebil det var dessverre Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 hehe ja, jeg akte med han da han kjørte.. trodde jeg skulle dø :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 hehe ja, jeg akte med han da han kjørte.. trodde jeg skulle dø :D Artig fyr han der ja .hehe Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg