Gå til innhold

240 med 850-interiør

Ranger emnet

VolvoTore

Anbefalte innlegg

er det mye tilpassing å ha 850 seter inn i en 264 da?

vet at man iallefall må endre understellet.. men er d grei passform mon tro? skulle hatt 850 stoler i 264a mi :)

trenger sikkert litt tilpassing, ja.. men er sikkert verdt det når du får satt deg godt til rette bak rattet ijenn ;) :)

jeg tok ut det originale setet på sjåførsiden på min bil, så på festene.. demonterte setet fra "festet/skinna" og monterte et peugeot 205gti sete i min bil på bare 30 min.. såe hvis man går inn for det får man det til:)

MEN SKAL SKIFTE SETE SNART IJENN.. *kan ikke ha Peugeot-setet for lenge :scared

har kanskje et sett skinn seter for handa.... ;) *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hørest bra ut vomaz :)

jeg lurer sterkt på å kjøpe 850 seter jeg altså..lurer på hvordan d bli me baksetet da.. er ikke de lengre kanskje?

shit, jeg glemte cd'n min med bildene.... :scared

er det ingen andre som har bildene?? får ikke tak i cd'n før neste hælg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pics

surre hue :deng

jeje... jeg bladde i mine ca 17000 bilder av 240 BARE for å finne de.. jeg brente endel bilder, men glemte cd'n med bildene på benken:(

var litt tøft å se alle bilen jeg har lagret opp gjennom tiden..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeje... jeg bladde i mine ca 17000 bilder av 240 BARE for å finne de.. jeg brente endel bilder, men glemte cd'n med bildene på benken:(

var litt tøft å se alle bilen jeg har lagret opp gjennom tiden..:D

wow

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider