Fre_D Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hvem er så du? aldri sett noen så race-kåte som deg :naaaws .... uten at det skal være negativt, men nå er det meg og 4 kamerater som sier de har truffet deg så begynner å bli veldig nysgjerrig :rolleyes: Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riddick Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Jeg har også sett en ganske så "rå" mx3 i sandefjord. Den var forresten gul... Så veldig gjennomført ut.. Men har ikke sett noe til den på natters tider ute på råne tur... Her er et bilde av den jeg har sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hehe, det der er en 323F ja. Dette er en mx-3 Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riddick Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ja, vist faen er det en 323F (BA).... Min feil... :rolleyes: :rolleyes: Men tror faktisk det er en 323F GT som kom med v6 motor. Har forresten sett en mx3 også i sandefjord for en god stund siden. Mener å huske at den var rød, uten å være helt sikker. Den så i allefall rå ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Det der lignet stykt på en mazda 323 (vanelig ikke no mx3) Det sto en knal orange i byen i Holmestrand for et par uker siden og den var Drit Stygg... :scared Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Ja, vist faen er det en 323F (BA).... Min feil... :rolleyes: :rolleyes: Men tror faktisk det er en 323F GT som kom med v6 motor. Har forresten sett en mx3 også i sandefjord for en god stund siden. Mener å huske at den var rød, uten å være helt sikker. Den så i allefall rå ut. Det kan hende! Jeg synes faktisk den v6-motoren som sitter i 323f GT er rimelig slapp til å ha 150(?)hk. Nesten så jeg synes 1.8 går like bra. Men liker ikke bilene uansett ;) Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg har også sett en ganske så "rå" mx3 i sandefjord. Den var forresten gul...Så veldig gjennomført ut.. Men har ikke sett noe til den på natters tider ute på råne tur... Her er et bilde av den jeg har sett... sett denne bilen stå parkert på OBS i sandefjord, virkelig fin og gjennomført, lakken ser mye bedre ut i virkeligheten også... er en 323f ja. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turock Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 er det ikke denne som har svart alu vinge? Sett den mange ganger i byn, er en voksen man (?) som kjører den. Siter * 95 Audi A6 2,6l v6 93 opel calibra 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 er det ikke denne som har svart alu vinge? Sett den mange ganger i byn, er en voksen man (?) som kjører den. Den har alu vinge ja... Han er vel mellom 25 og 30 år, han driver Sålett data med fetteren min... Den begynner å bli bra den nå... Det kan hende! Jeg synes faktisk den v6-motoren som sitter i 323f GT er rimelig slapp til å ha 150(?)hk. Nesten så jeg synes 1.8 går like bra. Men liker ikke bilene uansett ;) Nå har jeg null peil på 323, og mazda i det hele tatt, men tror han har denne motoren... Han hadde en litt sjelden motor for denne modellen visst nok... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazy-G Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er nok ikke den han snakker om.. Er en svart en. Han skal kjøre mot alle.. settn flere ganger i stor hastighet diverse plasser.. som regel bak en annen råkjører :) Siter - 94' BMW E36 320i Cabriolet x 94' BMW E36 316i Compact Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hvem er det du kaller råkjører.... ditt svin sombrero Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Er nok ikke den han snakker om.. Er en svart en. Han skal kjøre mot alle.. settn flere ganger i stor hastighet diverse plasser.. som regel bak en annen råkjører :) Det har jo jeg også fatta, men var noen som snakka om denne, derfor skrev jeg innlegget... Hvis du snakka til meg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg