Richplace Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 BMW fører som ikke var like heldig i dag :( http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article510043.ece# Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 ....r.i.p. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Med virkning fra 1/1-1998 skal samtlige personbiler inn til teknisk kontroll hvert annet år. Regelen gjelder for biler som er 4 år eller eldre. Dersom din bil er registrert første gang i 1998 eller tidligere, skal den inn til såkalt EU-kontroll i løpet av inneværende eller neste år. Det er ditt ansvar som bileier å sørge for at bilen godkjennes innen utløpet av kontrollfristen. I motsatt fall vil kjøretøyet bli begjært avskiltet. Og en 2001 modell med 7 til slutt i reg.nr trenger man ikke godkjenne før i November elns.. Med andre ord er vel alt såvidt jeg kan forstå helt greit med den aktuelle bilen. Vurdert å sette deg litt inn i hva du kommenterer? Eller skal du fortsette med synsing for alltid? Du har bedrevet heftig synsing her inne i flere år nå, på tide å prøve å ta til seg litt kunnskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 stakkars fyr :( R.i.p Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nrd Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Og en 2001 modell med 7 til slutt i reg.nr trenger man ikke godkjenne før i November elns.. Med andre ord er vel alt såvidt jeg kan forstå helt greit med den aktuelle bilen. Vurdert å sette deg litt inn i hva du kommenterer? Eller skal du fortsette med synsing for alltid? Du har bedrevet heftig synsing her inne i flere år nå, på tide å prøve å ta til seg litt kunnskap. Synsing?? Her har vel rett og slett doktoren "klippet og limt" regelen. Syns ikkje det er så mye synsing der...... Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 rart formulert den fra adressa.no..... det de mener er at bilen fikk skrens, og sklei under det ene hjulet på traktoren/anleggsmaskinen Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Og en 2001 modell med 7 til slutt i reg.nr trenger man ikke godkjenne før i November elns.. Med andre ord er vel alt såvidt jeg kan forstå helt greit med den aktuelle bilen. Vurdert å sette deg litt inn i hva du kommenterer? Eller skal du fortsette med synsing for alltid? Du har bedrevet heftig synsing her inne i flere år nå, på tide å prøve å ta til seg litt kunnskap. Det står faktisk i Motorvognregisteret at denne bilen er avregistrert. Og det er 4 år siden bilen kom til landet, jeg tenkte bare ikke over at tallet 7 er sent på året mht EU kontroll. Beklager. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grøfterally Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Det står faktisk i Motorvognregisteret at denne bilen er avregistrert. Og det er 4 år siden bilen kom til landet, jeg tenkte bare ikke over at tallet 7 er sent på året mht EU kontroll. Beklager. At den er avregistrert er vel ikke så oppsiktsvekkende etter en såpass kraftig kollisjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ** AUTOSYS ** M O T O R V O G N R E G I S T E R E T Postnr : TROMSØ Reg.dato : 01.09.2004 Fylke : TROMS Avreg. : 27.05.2005 Distrikt : TROMSØ Merke : BMW Understnr: Mod/Type : M 3/M346 Jammen var han kjapp med å levere inn skiltene iaf. Ulykken skjedde 25.05.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 rart formulert den fra adressa.no..... det de mener er at bilen fikk skrens, og sklei under det ene hjulet på traktoren/anleggsmaskinen ja, han fikk skrens i en rundkjøring 50 m foran der han kræsja, skrensen fikk han retta opp, men fikk så en kontra, før han smalt inn i framhjule på traktoren.... Hørte ulykken jeg :scared Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 ja, han fikk skrens i en rundkjøring 50 m foran der han kræsja, skrensen fikk han retta opp, men fikk så en kontra, før han smalt inn i framhjule på traktoren....Hørte ulykken jeg :scared Egentlig sjønner jeg ikke hvordan det er mulig...!Å komme under hjulet på den traktoren..hvis noe slikt er mulig så måtte jo traktoren vært i fart.. Uansett..r.i.p! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 En traktor stopper jo ikke akkurat på en femøring heller. Spesielt ikke hvis man har noen tonn med last som presser bakpå. Den typen traktor han kolliderte med er jo god for nærmere 80 km/t også. Stakkars begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 ** AUTOSYS ** M O T O R V O G N R E G I S T E R E T Postnr : TROMSØ Reg.dato : 01.09.2004 Fylke : TROMS Avreg. : 27.05.2005 Distrikt : TROMSØ Merke : BMW Understnr: Mod/Type : M 3/M346 Jammen var han kjapp med å levere inn skiltene iaf. Ulykken skjedde 25.05.... Hvordan får du tilgang til Autosys? Har alltid ønsket meg det.... Siter BMWCruiser MSN: lars_bp@hotmail.com - 99 BMW 318i M-tech2 x 01 GOLF 4 Highline Generation x 94 BMW 320iM Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hvordan får du tilgang til Autosys? Har alltid ønsket meg det.... En kollega har. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 og hvor lovlig er det å legge ut oplysninger fra autosys her ? Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg