Gå til innhold

M3 crash i Tromsø

Ranger emnet

AliG

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med virkning fra 1/1-1998 skal samtlige personbiler inn til teknisk kontroll hvert annet år. Regelen gjelder for biler som er 4 år eller eldre.

Dersom din bil er registrert første gang i 1998 eller tidligere, skal den inn til såkalt EU-kontroll i løpet av inneværende eller neste år. Det er ditt ansvar som bileier å sørge for at bilen godkjennes innen utløpet av kontrollfristen. I motsatt fall vil kjøretøyet bli begjært avskiltet.

Og en 2001 modell med 7 til slutt i reg.nr trenger man ikke godkjenne før i November elns.. Med andre ord er vel alt såvidt jeg kan forstå helt greit med den aktuelle bilen.

Vurdert å sette deg litt inn i hva du kommenterer? Eller skal du fortsette med synsing for alltid? Du har bedrevet heftig synsing her inne i flere år nå, på tide å prøve å ta til seg litt kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en 2001 modell med 7 til slutt i reg.nr trenger man ikke godkjenne før i November elns.. Med andre ord er vel alt såvidt jeg kan forstå helt greit med den aktuelle bilen.

Vurdert å sette deg litt inn i hva du kommenterer? Eller skal du fortsette med synsing for alltid? Du har bedrevet heftig synsing her inne i flere år nå, på tide å prøve å ta til seg litt kunnskap.

Synsing?? Her har vel rett og slett doktoren "klippet og limt" regelen. Syns ikkje det er så mye synsing der......

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står faktisk i Motorvognregisteret at denne bilen er avregistrert. Og det er 4 år siden bilen kom til landet, jeg tenkte bare ikke over at tallet 7 er sent på året mht EU kontroll. Beklager.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

** AUTOSYS ** M O T O R V O G N R E G I S T E R E T

Postnr : TROMSØ Reg.dato : 01.09.2004

Fylke : TROMS Avreg. : 27.05.2005

Distrikt : TROMSØ

Merke : BMW Understnr:

Mod/Type : M 3/M346

Jammen var han kjapp med å levere inn skiltene iaf. Ulykken skjedde 25.05....

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart formulert den fra adressa.no..... det de mener er at bilen fikk skrens, og sklei under det ene hjulet på traktoren/anleggsmaskinen

ja, han fikk skrens i en rundkjøring 50 m foran der han kræsja, skrensen fikk han retta opp, men fikk så en kontra, før han smalt inn i framhjule på traktoren....

Hørte ulykken jeg :scared

På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, han fikk skrens i en rundkjøring 50 m foran der han kræsja, skrensen fikk han retta opp, men fikk så en kontra, før han smalt inn i framhjule på traktoren....

Hørte ulykken jeg :scared

Egentlig sjønner jeg ikke hvordan det er mulig...!Å komme under hjulet på den traktoren..hvis noe slikt er mulig så måtte jo traktoren vært i fart..

Uansett..r.i.p!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

** AUTOSYS ** M O T O R V O G N R E G I S T E R E T

Postnr : TROMSØ Reg.dato : 01.09.2004

Fylke : TROMS Avreg. : 27.05.2005

Distrikt : TROMSØ

Merke : BMW Understnr:

Mod/Type : M 3/M346

Jammen var han kjapp med å levere inn skiltene iaf. Ulykken skjedde 25.05....

Hvordan får du tilgang til Autosys? Har alltid ønsket meg det....

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider